plane car building loader animation

روستاهای اطراف قشم

divider image
استان هرمزگان- جزیره قشم - روستای برکه خلف -دره ستارگان قشم

یکی از دیدنی ترین جلوه های طبیعت در استان هرمزگان، دره ستاره های قشم است.خصوصاً تندیس های بزرگ و ستون های موجود در دره و اشکال خاص آنها که تخیل انسان را به بازی می گیرد.با سفر به دره ستارگان قشم به دنیایی رازآلود و جالب پا خواهید گذاشت که مشابه آن را در ایران نخواهید یافت.

قشم - اسکله کندالو- با قایق مسیر بندر کندالو تا جزیره هنگام

استان هرمزگان سرشار از جاذبه های تفریحی است و جزیره هنگام در قشم یکی از آنها به شمار می رود و فاصله کمی تا جزیره قشم دارد.

پارکینگ : رایگان
استان هرمزگان - قشم - درگهان ، 20 دقیقه فاصله تا قشم

سفر به استان هرمزگان و جزیره قشم علاوه بر جاذبه های طبیعی بسیار زیبا و لذت بردن و گشت و گزار از طبیعت جنوب ایران که برای هر مسافر به ارمغان می آورد، مراکز خرید برایتان فراهم آورده از جمله، درگهان منطقه ای مخصوص مراکز خرید است. هر آنچه که نیاز دارید در بازارها و مجتمع های خرید با مناسب ترین قیمت خواهید یافت.

پارکینگ : رایگان
بوفه خوراکی : دارد
سرویس بهداشتی : دارد
ستاره هتل : 3 ستاره
استان هرمزگان - جزیره قشم - روستای لافت

معماری منحصر به فرد و قدمت بندر لافت ، آن را یکی از جاذبه های گردشگری استان هرمزگان قرار داده است. اگر قصد سفر به بندر لافت را کرده اید، به سمت شمال غربی جزیره قشم انتخاب مسیر نمایید. کوچه های قدیمی تنگ و باریک، بادگیرها همه اینها از آثار ملی است که همه ساله در ایام نوروز پذیرای مسافران زیادی بوده است. روستای لافت را می توان یک کلکسیون از میراث فرهنگی کشور معرفی کرد. اگر به استان هرمزگان مسافرت کرده اید حتما بازدید از زیبایی های بندر لافت را از دست ندهید.

استان هرمزگان - 80 کیلومتری جزیره قشم - روستای گوران- سد گوران

به سمت شمال جزیره قشم که حرکت می کنیم در 80 کیلومتری قشم و انتهای غربی جنگل حرا به روستای گوران خواهیم رسید. سد تاریخی گوران نیز در روستای گوران قرار دارد. گوران، از توابع بخش شهاب شهرستان قشم است. نام گوران از گبران گرفته شده که به احتمال زیاد محل سکونت زرتشتیان بوده است. روستای گوروان، مرکز اولیه ساخت لنج در جزیره قشم می باشد.

پارکینگ : رایگان
استان هرمزگان - قشم - روستای توریان - درخت همیشه سبز لور یا انجیر معابد

درخت سبز یا درخت لور و یا به انجیر معابد نیز معروف است. در چند شهر جنوبی ایران مانند کیش، چابهار، بندرعباس و قشم وجود دارد. این درخت بومی مناطق جنوب شرق آسیا و هند می باشد. برای بازدید درخت لور(انجیر معابد) در قشم خود را منطقه توریان برسانید و از نزدیک شاهد زیبایی های این درخت باشید.

استان هرمزگان - جزیره قشم - ژئو پارک قشم

از دیگر جاذبه های گردشگری و بسیار دیدنی قشم، ژئو پارک قشم می باشد که اولین ژئو پارک ایران است. اصطلاح ژئو پارک، به منطقه ای گفته می شود که از چند پدیده خاص زمین شناسی برخوردار باشد و یا علاوه بر آن دارای آثار تاریخی، باستان شناسی، بوم شناسی و میراث فرهنگی و سایر پدیده های طبیعی دیگر را داشته باشد. یکی از بهترین جاذبه های تفریحی قشم بازدید از موزه ژئو پارک برای هر گردشگر خواهد بود.

استان هرمزگان - قشم - روستای لافت - 30 کیلومتری فرودگاه بین المللی

چاه طلا یا تل آب ؟؟ تلفظ صحیح آن تلا تشکیل شده از دو کلمه لاتین TAL و EAU کلمه اوو به معنی آب است این مکان گردشگری در روستای لافت قرار دارد

استان هرمزگان - شهر قشم - روستای پی پشت - سد پ پشت

سد پی پشت در 37 کیلومتری شمال شهر قشم و در روستای پی پشت قرار دارد. حتما این سد زیبا را در لیست گردشگری سفرتان قرار دهید.

استان هرمزگان - جزیره قشم - روستای لافت

اگر از روزمرگی و شلوغی زندگی های امروزی خسته شده اید، بار سفر بسته و به سمت جنوب ایران حرکت نمایید. روستای لافت، مکانی است از جنس اصالت و دور از هر گونه دغدغه، که می توانید آرامش و لحظات نابی را تجربه کنید. روستای لافت از جاذبه های گردشگری محبوب قشم به شمار می آید. روستای لافت در شمال غرب قشم و در قسمت شرق جنگل حرا قرار دارد.

پارکینگ : رایگان
سرویس بهداشتی : دارد