plane car building loader animation

جاهای تفریحی قشم

divider image
استان هرمزگان - قشم - درگهان ، 20 دقیقه فاصله تا قشم

سفر به استان هرمزگان و جزیره قشم علاوه بر جاذبه های طبیعی بسیار زیبا و لذت بردن و گشت و گزار از طبیعت جنوب ایران که برای هر مسافر به ارمغان می آورد، مراکز خرید برایتان فراهم آورده از جمله، درگهان منطقه ای مخصوص مراکز خرید است. هر آنچه که نیاز دارید در بازارها و مجتمع های خرید با مناسب ترین قیمت خواهید یافت.

پارکینگ : رایگان
بوفه خوراکی : دارد
سرویس بهداشتی : دارد
ستاره هتل : 3 ستاره
استان هرمزگان - جزیره قشم - روستای لافت

معماری منحصر به فرد و قدمت بندر لافت ، آن را یکی از جاذبه های گردشگری استان هرمزگان قرار داده است. اگر قصد سفر به بندر لافت را کرده اید، به سمت شمال غربی جزیره قشم انتخاب مسیر نمایید. کوچه های قدیمی تنگ و باریک، بادگیرها همه اینها از آثار ملی است که همه ساله در ایام نوروز پذیرای مسافران زیادی بوده است. روستای لافت را می توان یک کلکسیون از میراث فرهنگی کشور معرفی کرد. اگر به استان هرمزگان مسافرت کرده اید حتما بازدید از زیبایی های بندر لافت را از دست ندهید.

استان هرمزگان - قشم - بازارهای قشم

قشم جزیره ای است بزرگ در جنوب ایران، استان هرمزگان و خصوصاً جزیره قشم، دارای جاذبه های تفریحی، تاریخی و گردشگری و مردم مهمان نوازش که سالانه پذیرای گردشگران از سراسر ایران هستند. مسلما شما نیز اگر گذارتان به استان هرمزگان و جزیره قشم افتاد پس از گشت و گذار به بازار نیز سری خواهید زد. با سایت گردشگری همراه شوید تا با بازارهای قشم آشنا شوید.

پارکینگ : رایگان
کارت خوان : دارد
بوفه خوراکی : دارد
استان هرمزگان - آبهای جزیره قشم

جاذبه های تفریحی قشم که بسیار مورد توجه هر گردشگر واقع می شود، حیات وحش دریایی قشم است. در سفر به قشم اصلا نگران خیس شدن در آب نباشید چرا که محو زیبایی ماهی ها خواهید شد. از دیگر گونه های اکوسیستم در اینجا می توان به نرمتنان، مرجان ها و گونه های گیاهی متنوع اشاره کرد.

استان هرمزگان- قشم- کیلومتر 7 بزرگراه قشم درگهان

پارک کروکدیل های قشم از جاذبه های متفاوت ایران است. در جزیره قشم پارک کروکودیل، جاذبه ای جدید در منطقه است و به عنوان اولین پارک کروکودیل خاورمیانه از آن یاد می شود. شاید سفر به قشم برایتان در بازدید از تنگه چاهکوه و جنگل های حرا و غروب بندر لافت خلاصه گردد اما بازدید پارک کروکودیل های قشم را در برنامه سفر خود قرار دهیدتا تجربه خاص دیگری در جزیره تجربه کنید.

استان هرمزگان - قشم - نوار شمالی ساحل خلیج فارس- پیست سافاری

یکی از ویژگی هایی که پیست سافاری را خاص نموده مناظر زیبایی است که سواحل خلیج فارس و جزیره قشم را می توان نظاره کرد این پیست در قشم قرار دارد