plane car building loader animation

جاهای دیدنی کرج

divider image
آزادراه کرج - قزوین، نرسیده به مهرشهر، بلوار امامزاده طاهر

امامزاده طاهر (ع) متعلق به دوره‌ی پرفروغ صفویه بوده و در آن زمان یکی از زیارت گا‌های اصلی و پرطرفدار ایران به شمار می‌آمده است و این حقیقت تا به امروز نیز پابرجاست.

استان البرز ـ شهرستان کرج ـ بخش آسارا ـ دهستان آدران ـ 15کیلومتری جاده چالوس ـ 12 کیلومتری فرعی، روستای ارنگه

امامزاده‌‌ سلیمان (ع) که هنوز شکل و ساختار اصلی خود را حفظ کرده میراثی با ارزش برای روستای کوچکِ ارنگه محسوب می‌شود.

کرج، خیابان شانزدهم، پارک هامون، کاخ مروارید

در استان البرز و مهرشهر کرج کاخی مجلل و منحصربفرد با نام کاخ مروارید واقع شده است که از سال 1345 تا 1347 بنا کردن آن به طول انجامیده است.

کرج جنوب شرقیِ میدان شاه عباسی

کاروانسرای شاه عباسی بنایی استوار و باقدمت از دوران صفویه است که نمایی سنگی و آجری داشته و یکی از جذابترین و همینطور محبوبترین جاذبه‌های استان البرز و شهر کرج محسوب می‌شود.

استان البرز کرج روستای شهرستانک

کاخ ناصری یا کاخ شهرستانک که با نام کاخ ناصرالدین شاهی شهرستانک نیز معروف است، یکی از مشهورترین کاخ‌های دوره‌ی قاجار است که در استان البرز، شهر کرج و روستایی با همین نام یعنی شهرستانک واقع شده است.

کرج - جنوب رودخانه‌ی کرج و جاده‌ی کرج به چالوس

قلعه صمصام در کرج یکی از ارزشمندترین آثاری است که از دوره‌ی قاجار به جای مانده است.قلعه‌ای تاریخی که در استان البرز و در ورودی شهر کرج واقع شده است.

استان البرز، کرج، 25 متری جاده کرج به چالوس

سد امیرکبیر یا سد کرج یکی از مشهورترین و مهمترین سدهای کشور ایران است که در استان البرز و 25 کیلومتری جاده کرج به چالوس واقع شده است.

جاده چالوس، خروجی شهرستانک

اگر قصد سفر به روستایی را دارید که  در هر فصل سال زیبایی های خود را داشته باشد و آب و هوای مطبوع آن خستگی زندگی شهری را از تن شما بزداید میتوانید سری به روستای شهرستانک واقع در استان البرز در امتداد جاده چالوس بزنید.

جاده چالوس، خروجی روستای کندر

روستای کندر، بهشتی بی مثال از دشت گل های لاله با طبیعتی چشم نواز و آب و هوایی مفرح است که در فصل بهار گل های لاله را در دل خویش فرا می خواند.

پارکینگ : دارد

روستای لزور یکی از بهترین روستاها در زمره گردشگری است که به خاطر نزدیکی به کوه البرز از موهبت های زیادی برخوردار شده است. روستای لزور زیبایی های طبیعی چشم نوازی همچون رودها، کوه، فضای سرسبز و درختان کهن سال دارد.