plane car building loader animation

روستاهای اطراف بیرجند

divider image
استان خراسان جنوبی - شهرستان بیرجند - 15 کیومتری جنوب شرقی شهر بیرجند - روستای اسفهرود

روستای اسفهرود از روستاهای گردشگری استان خراسان جنوبی و از توابع دهستان باقران می باشد که در 15 کیلومتری جنوب شرقی شهر بیرجند واقع شده است.

استای خراسان جنوبی - شهرستان بیرجند - روستای خنگ

روستای خنگ از روستاهای استان خراسان جنوبی بوده و در دهستان القورات واقع شده است. این روستا دارای باغات، منازل منحصر به فرد، زمین های کشاورزی آبخیزی و چندین چشمه می باشد، بافت سنتی بکار رفته در روستا آن را به یکی از جذاب ترین روستاهای استان تبدیل کرده است.

استان خراسان جنوبی - شهرستان بیرجند - 30 کیلومتری شهر بیرجند

روستای غیوگ در استان خراسان جنوبی، 30کیلومتری شهر بیرجند و در دهستان القورات واقع شده است. این روستا با توجه به سرسبز بودن خود صفایی را به وجود آورده که چشم هر بیننده ای را به خود جلب کرده است. علت نام گذاری روستا به غیوگ این علت است که در قدیم قناتی با نام غیوی وجود داشته و از درون سنگی آب بیرون می آمده است.

استان خراسان جنوبی - شهرستان بیرجند - 17 کیلومتری جاده بیرجند به زاهدان.

روستای نوفرست یکی دیگر از روستاهای هدف گردشگری شهرستان بیرجند است. این روستا با قدمت بالایی که دارد یکی از مناطق بکر و سرسبز و از نوادر این استان به حساب می آید. کتیبه ها و سنگ نگاره هایی که در روستا قابل رویت است نشان از قدمت بالای روستا دارد که قدمت بعضی از این آثار به دوره ساسانی برمی گردد. آرامگ

استان خراسان جنوبی - شهرستان بیرجند - 5کیلومتری جاده بیرجند به کرمان

آبشار گیوک یکی از جاذبه های بکر طبیعی شهرستان بیرجند است که در روستای گیوک قرار دارد. روستای گیوک در جنوب غربی شهر بیرجند واقع شده است و یکی از جاهای بسیار دیدنی بیرجند می باشد.

کشیدن سیگار : آزاد
استان خراسان جنوبی - شهر بیرجند - 36 کیلومتری شمال بیرجند

برج چشمه مولید یکی از جاذبه های تاریخی شهرستان بیرجند بوده که در روستای مولید از توابع دهستان القورات واقع شده است. این اثر تاریخی متعلق به دوره صفوی می باشد و در 36 کیلومتری شمال شهر بیرجند قرار دارد.

استان خرسان جنوبی - شهرستان بیرجند - 15 کیلومتری شرق بیرجند - روستای بهلگرد

باغ بهلگرد بیرجند در روستای بهلگرد در بیرجند ساخته شده و به‌ عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.باغ بهلگرد یکی از بناهای تاریخی شهرستان بیرجند است.

فضای بازی کودکان : دارد
نمازخانه : دارد
بوفه خوراکی : دارد
سرویس بهداشتی : دارد
آب آشامیدنی : دارد
استان خراسان جنوبی - شهرستان بیرجند - 98 کیلومتری شهر بیرجند و 50 کیلومتری آرین شهر

روستای میریک از توابع شهرستان بیرجند بوده و در دهستان شاخن واقع شده است. این روستای سرسبز در منطقه ای نیمه کوهستانی قرار گرفته و جمعیتی حدود ۱۰۹۵ نفر (در سال 1385) دارد.

استان خراسان جنوبی - شهرستان بیرجند - 21 کیلومتر ی شهر بیرجند

روستای چاج یکی از روستاهای هدف گردشگری است که در 21 کیلومتری جنوب شرقی شهر بیرجند واقع شده است. اسم روستا از چاچ گرفته شده است که به مرور زمان به چاج تغییر یافته است.

استان خراسان جنوبی - شهرستان بیرجند - 70 كیلومتری شهرستان بیرجند

روستای حصارسنگی یکی از روستاهای هدف گردشگری و از توابع شهرستان بیرجند است. این روستا که در دامنه کوه واقع شده است، یکی از روستاهای کوهستانی استان خراسان جنوبی است. مردم روستا بر این باور هستند که نام این روستا نیز از کوهستانی بودن آن نشأت گرفته است.