plane car building loader animation

جاهای تفریحی بیرجند

divider image


استان خراسان جنوبی - شهر بیرجند - خیابان جمهوری

بازار بیرجند یکی از بازارهای قدیمی این شهر بوده که از دیرباز بافت سنتی خود را حفظ کرده است. در این بازار که سال هاست مورد توجه گردشگران و سایر مردم قرار گرفته، از سبک معماری سنتی و قدیمی در تاسیس آن بکار رفته است.

استان خراسان جنوبی -شهر بیرجند - خیابان مدرس

پارک توحید بیرجند یکی از بزرگترین و زیباترین پارک‌ها و مکان های تفریحی این شهر بوده که برای نشستن، صرف عصرانه و شام مناسب می باشد. این پارک که چشم انداز یک باغ زیبا را هم دارا می باشد.

فضای بازی کودکان : دارد
نمازخانه : دارد
کشیدن سیگار : آزاد
بوفه خوراکی : دارد
سرویس بهداشتی : دارد
استان خراسان جنوبی - شهرستان بیرجند

شهر بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی بوده و بنگاه آبلوله ی آن به عنوان نخستین سازمان آبرسانی در ایران مشهور است. بیرجند یکی از شهرهای تاریخی و زیبای ایران است. این شهر آثار تاریخی و فرهنگی بسیار زیبا را دارا می باشد.

مترو : ندارد
استان خراسان جنوبی - شهرستان بیرجند- خیابان ارتش-روبروی بیمارستان ارتش

هتل جهانگردی بیرجند تنها هتل سه ستاره این شهر بوده که نسبت به سایر هتل ها از قدمت بالاتری برخوردار می باشد. این هتل در خیابان ارتش و حد فاصل بلوار معلم و غفاری، در یکی از نقاط زیبای شهر قرار گرفته است.

تاکسی : دارد
کارت خوان : دارد
خراسان جنوبی، جاده بیرجند به زاهدان، 24 کیلومتری بیرجند، روستای خراشاد

روستای خراشاد از توابع شهرستان بیرجند است که در رشته کوه های باقران قرار گرفته است. این روستا که از قدیم به عنوان یکی از روستاهای هدف گردشگری شهرت یافته است، در منطقه ای کوهستانی و در دره ای سرسبز و خوش آب و هوا واقع گردیده است.

تاکسی : دارد
آب آشامیدنی : دارد