بام لند تهران کجاست؟

مجموعه ی بام لند تهران ، اولین مرکز خرید خطی ایران در استان تهران ، یکی از مکان های تفریحی و گردشگری است که جدیدا مورد توجه و استقبال تعداد زیادی از مردم قرار گرفته است ، همچنین دریاچه ی معروف چیتگر که مختص شهدای خلیج فارس میباشد نیز در منطقه  بام لند تهران واقع شده است که وجود مرکز خرید و امکانات تفریحی در کنار آن علاقه مندان بسیاری را به خود جذب نموده است.

 این مجموعه که در سال 2018 جایزه بین المللی پریکس ورسیلز را در بخش قاره آفریقا و غرب آسیا بدست آورده است برگرفته از معماری اصیل ایرانی و المان های مدرن است با هنر زیبای دو تن از معماران برتر کشور به نام مرتضی ادیب و مریم یوسفی در شمال غرب استان تهران و در منطقه 22 شهرداری ساخته شده است.

مراکز خرید بام لند تهران

مجموعه بام لند که حدود 60 هزار هکتار را به خود اختصاص داده است از مراکز خرید ویلایی و دو طبقه برخوردار است که در یک راستا ودرکنارهم قرار گرفته اند. بام لند که جزو مراکز خرید به شمار می رود تمامی لوازم مورد نیاز از قبیل پوشاک، جواهرات، لوازم برقی ، لوازم خانه و نمایشگاه های موتور و ماشین را در برگرفته است و با داشتن اجناس برند روز دنیا از قبیل ریباک، منگو، جین وست، 0ال سی وایکیکی، سواچ، بنتون، آدیداس، آنتونی موراتو و سایر برندها به یکی از مراکز پرفروش و معتبر تبدیل شده است. 

این جاذبه تفریحی را از دست ندهید : دهکده آبی پارس تهران

رستوران بام لند تهران

بام لند تهران علاوه بر اینکه یک مجموعه کامل برای خرید تمام اجناس مورد نیاز است با داشتن انواع رستوران ها، کافه و فست فود طرفداران بسیاری را پیدا کرده کرد که همه روزه مورد استقبال گرم بازدیدکنندگان قرار می گیرد این مجموعه که در تمامی روزها از ساعت 10صبح تا 24 شب آماده ارائه خدمات است هیچ گونه هزینه از بابت ورودی دریافت نمیکند.

این جاذبه نزدیک را از دست ندهید! دریاچه چیتگر


بام لند تهران اولین مرکز خرید خطی ایران

تفریحات بام لند تهران و دریاچه ی چیتگر

یکی از تفریحات جذاب بام لند ماهی گیری و قایق سواری در دریاچه 130هکتاری است. این دریاچه که چیتگر نام دارد به نام دریاچه شهدای گم نام نیز شناخته می شود و این فرصت را به علاقه مندان داده است تا در اواخر سال از تماشای پرندگان مهاجر و کم یاب لذت ببرند. از تفریحات دیگر آن میتوان به پانیتاژ اشاره کرد این ورزش که برای اولین بار در بام لند به طور رسمی افتتاح شد مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است.از سرگرمی های مهیج بام لند می توان به فوتبال حبابی، فوتبال انسانی، بتنمن کلاب،شهربازی چتگر، شهربازی بام لند و واقعیت مجازی زاویه اشاره کرد این بازی ها که برای افراد بالای 8 سال است هر کدام از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند.

شهربازی بام لند تهران

در این مجموعه سرگرمی هایی برای کودکان فراهم شده است که شامل ساحل سنگی و شهربازی کیدزگاردن می شود تا خوانواده ها بتوانند لحظات خوشی را برای فرزندانشان رقم بزنند.

اوج بازدید از بام لند تهران در بهار و تابستان است اگرچه در فصول سرد سال به دلیل سرما برخی از قسمت های دریاچه از جمله تفریحات آن ارائه داده نمی شود اما همچنان می توان از محیط پاییزی و برفی آن لذت برد.

این جاذبه نزدیک را از دست ندهید! روستای کندر کرج

آدرس بام لند تهران

این جاذبه که از مسیر دسترسی راحتی برخوردار است این فرصت را به عموم داده است تا بتوانند علاوه بر وسیله نقلیه از وسیله های حمل و نقل عمومی نیز استفاده کنند. اگر قصد استفاده از وسیله شخصی را داشته باشید می توانید از طریق بزرگراه همت غرب یا بزرگراه آزادگان شمال برای رسیدن به این جاذبه بی نظیر استفاده کنید اما اگر تمایل به استفاده از مترو را داشته باشید پس از رسیدن به ایستگاه چیتگر می توانید از اتوبوس های واقع در پایانه تا رسیدن به  شهرک شهید باقری استفاده کنید همچنین می توان از پایانه صادقیه با اتوبوس خط 322 به این مکان رسید.