از جمله آبشار های جذاب و دیدنی شهر تهران، آبشار سنگان این شهر می باشد. این آبشار در چند کیلومتری شهر تهران و در روستای سنگان قرار دارد. این روستا در میان کوه های البرز قرار داشته و در ارتفاع 2100 متری از سطح دریا قرار دارد. روستای سنگان به طور کلی به شش محله تقسیم می شود که عبارتند از سنگان پایین، بالا، میانی، باغ دره، دره تک و سنگان نو است. قدمت این روستا با توجه به کتیبه ها و آثار کشف شده در آن به حدود 500 سال پیش بر می گردد.

این جاذبه نزدیک را از دست ندهید! روستای وردیج

این آبشار زیبا در قسمت شمال غربی روستای سنگان قرار دارد و ارتفاع آن از سطح دریا در حدود 2750 متر می باشد. از جمله زمان های مناسب برای تفریح در این منطقه و تماشای طبیعا زیبای آن ماه های فروردین و اردیبهشت می باشد. ماه های سرد سال نیز زیبایی های خاص خود را دارد. در این زمان از سال این آبشار یخ زده و منظره ای زیبا و جذاب را به وجود می آورد. برای بازدید از آبشار سنگان تهران حتما لباس گرم همراه داشته باشید.

این جاذبه نزدیک را از دست ندهید! روستای کندر کرج

از جمله مواردی که زیبایی این آبشار را دوچندان می کند نزدیکی آن به منطقه ییلاقی تجریش می باشد. پاییز های این منطقه بسیار زیبا و چشم نواز می باشد. همراه داشتن وسایل اولیه کوه نوردی و خوراک برای گردش و بازدید از این منطقه پیشنهاد می شود. منظره زیبای اطراف این آبشار ییلاقی زیبا را برای گردش و تفریح خانواده فراهم می کند.