plane car building loader animation

جاذبه های طبیعی نهبندان

divider image
جنوب بیرجند، کیلومتر ۱۳۰ جاده زاهدان و در شمال نهبندان

روستای عربخانه یکی از روستاهای هدف گردشگری در استان خراسان جنوبی است. این روستا به واسطه ی چندین ویژگی ناب حائز اهمیت قرار گرفته است.

10 کیلومتر پس از نهبندان به سمت شهداد

يکي از زيباترين و ناشناخته ترين نقاط خراسان جنوبي کلوت هاي گلي شهرستان نهبندان است. این کلوت ها به کوه هاي مينياتوري يا مريخي نیز معروف هستند.

خراسان جنوبی- شهرستان نهبندان

ریگزار و کویر روستای حیدرآباد در شهرستان نهبندان در استان خراسان جنوبی واقع شده و به عنوان يکي از 12 نقطه هيجان انگيز جهان معرفي شده است.

شهرستان نهبندان، بخش شوسف، منطقه چاهدراز

آبشار گنده گاو در استان خراسان جنوبی، شهرستان نهبندان، بخش شوسفو در منطقه چاهدراز نسبتا کوهستانی و سرسبز واقع شده است.

شهرستان نهبندان

نهبندان یکی از شهرستان های استان خراسان جنوبی واقع در شرق ایران است و مرکز آن شهر نهبندان می باشد. شهرستان نهبندان به علت موقعیت طبیعی و مجاورت با کویر در دشتی نسبتا وسیع واقع شده است. کوه های این شهرستان در شمال و غرب آن شامل کوه سرخ، کوه بیدمشک، کوه بوبک،شاهکوه می باشد. بقیه سطح شهرستان شامل

75 كیلومتری نهبندان در حاشیه محور نهبندان به بیرجند

تالاب کجی نمکزار نهبندان واقع در جنوبی ترین قسمت استان مرزی خراسان جنوبی یکی از شگفتی های طبیعت و بزرگترین شاهکار های خلقت است که هر ساله پذیرای تعداد زیادی از گردشگران و میهمانان نوروزی است. هر چند در این شهرستان، آثار تاریخی با ارزشی چون قله « شاهدژ » وجود دارد، اما هر کس که حداقل

۵۰ کیلومتری جاده نهبندان-زاهدان که با تابلو های زیادی مشخص شده

ریگ یلان که نام هایی از جمله کویر یلان ، قله ریگ و ... در بین مردم این منطقه شناسایی میشود به دلیل ارتفاع زیاد تپه های ماسه ای موجود در این منطقه و دمای بسیار زیاد هوا در این مکان مورد توجه بسیاری از جهانگردان قرار گرفته است .