عوامل موثر بر قیمت تور تهران کیش

در این محتوا قصد داریم تا درباره عوامل موثر بر قیمت تور تهران کیش صحبت کنیم. پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله با ما در سفرآس 24 همراه باشید :

چه عواملی بر قیمت تور تهران کیش، تاثیر می گذارند؟ بدون شک این سوال، مهمترین سوال تمام گردشگرانی است که قصد سفر به جزیره کیش را دارند.

جزیره کیش یکی از زیباترین و معروف ترین جزیره های جنوب کشور است. زیبایی این جزیره به گونه ای است که کمتر کسی را می توان پیدا کرد که آرزوی مسافرت به کیش را نداشته باشد. به همین دلیل، هر ساله، خیل عظیمی از گردشگران ایرانی و خارجی راهی این منطقه می شوند. خصوصا با افزایش نرخ ارز و دلار و کاهش سفرهای خارجی، متقاضیان سفر به جزیره، بیشتر هم شده اند.

انتخاب جزیره کیش برای مقصد گردشگری، اصلا جای تعجب ندارد. این منطقه هم دارای سواحل و دریای زیبا و تفریحات ساحلی و گردشی متنوع است و هم یک جزیره شیک و مدرن می باشد. به همین دلیل، سفر با تور به کیش به یکی از اولین اولویت های گردشگران به جای سفرهای خارجی تبدیل شده است. اما آنچه که مهم است قیمت تور تهران کیش است. در این راستا باید بگوییم عوامل مختلفی بر قیمت این تور تاثیر می گذارند. ما در ادامه به بررسی این عوامل می پردازیم.

عوامل موثر بر قیمت تور تهران کیش

عوامل موثر بر قیمت تور تهران کیش

زمان سفر به کیش

یکی از مهمترین دلایلی که بر قیمت تور تهران کیش تاثیر می گذارد، زمان سفر است. عموما اغلب گردشگران تمایل دارند در بهترین زمان به این جزیره سفر کنند. تشخیص بهترین زمان سفر، بر عهده گردشگر است. نوع آب و هوا و شلوغ یا خلوت بودن، از مهمترین عواملی هستند که بهترین زمان سفر به کیش را تعیین می کنند. به عنوان مثال، برخی از گردشگران تمایل دارند در بازه زمانی که مسافران کمتری به کیش سفر می کنند راهی این جزیره شوند. اما برای برخی دیگر، فرقی نمی کند این جزیره، شلوغ باشد یا خلوت.

بهترین زمان سفر به کیش از نظر آب و هوا

همه ما می دانیم که استان های جنوبی کشور، گرم ترین استان های ایران هستند. جزیره کیش هم در زمره استان های گرم کشور قرار میگیرد. به همین دلیل، تابستان های این جزیره از گرمای طاقت فرسایی برخوردار است. لذا اگر از گرما فراری هستید بهتر است در این فصل به کیش، سفر نکنید.

به طور کلی، از اواسط پاییز تا اواخر فروردین، جزیره کیش دارای معتدل ترین و مطبوع ترین آب و هوا است. بنابراین، اگر به دنبال بهترین زمان سفر به کیش از نظر آب و هوا هستید بهتر است در این فصول به کیش، سفر کنید.

عوامل موثر بر قیمت تور تهران کیش

عوامل موثر بر قیمت تور تهران کیش

بهترین زمان سفر به کیش از نظر شلوغی یا خلوت بودن

شلوغ ترین زمان جزیره کیش، ایام تعطیلات، خصوصا ایام نوروز است. در این زمان، کیش مملو از گردشگر می باشد. به دلیل پرطرفدار بودن سفر به کیش در این ایام، قیمت تور تهران کیش نیز گران تر از سایر فصول است. بنابراین اگر به دنبال سفر ارزان به کیش هستید یا از شلوغی بیزارید، توصیه می کنیم در این ایام به کیش، سفر نکنید.

در طرف مقابل، عموما در فصول پاییز و زمستان، متقاضیان سفر به کیش، کمتر هستند. به همین دلیل، تعداد گردشگران، کمتر و قیمت تور تهران کیش نیز به نسبت کمتر می باشد. این بازه زمانی، بهترین زمان برای گردشگرانی است که هم طالب تور ارزان قیمت، هم آب و هوای مطبوع و هم سکوت و گردشگران کمتر در کیش هستند.

قیمت تور تهران کیش از نظر حمل و نقل

عامل دیگری که بر قیمت تور تهران کیش، تاثیر می گذارد نوع حمل و نقل است. در حال حاضر، گردشگران می توانند از دو طریق هوایی و زمینی به این جزیره سفر کنند. طبیعتا قیمت بلیط هواپیما با قطار فرق می کند و صد البته، هزینه سفر به کیش از طریق اتوبوس با دو روش قبلی، متفاوت است. البته با اینکه معمولا قیمت تور کیش هوایی، بیشتر از زمینی است ولی به دلیل کوتاه تر بودن زمان سفر، پرمتقاضی تر از سایر روش ها می باشد.

قیمت بلیط هواپیما به کیش نیز با توجه به عوامل مختلفی، متغیر است. مثلا قیمت این بلیط در فصول گرم سال، یعنی از خرداد تا اوایل پاییز، کمتر از سایر فصول است. ساعت پرواز به کیش نیز بر قیمت بلیط و تور تهران به کیش، تاثیر می گذارد.

عوامل موثر بر قیمت تور تهران کیش

عوامل موثر بر قیمت تور تهران کیش

تور تهران کیش به صورت زمینی

بسیاری از گردشگران، به دلیل قیمت تور تهران کیش، تورهای زمینی را انتخاب می کنند. این تور با استفاده از قطار، اتوبوس و حتی خودروهای شخصی، انجام می گیرد. متقاضیان می توانند با توجه به بودجه، سلیقه و نیاز خود یکی از این روش ها را انتخاب کنند. قیمت تور تهران کیش، با توجه به این فاکتور نیز متغیر است.

نوع هتل در سفر به کیش

یکی دیگر از فاکتورهای موثر بر قیمت تور تهران کیش، نوع هتل رزرو شده از سوی تور است. با توجه به اینکه جزیره کیش، یک جزیره توریستی معروف در دنیا است؛ دارای انواع هتل های 3. 4 و 5 ستاره است که هر کدام، امکانات مختلفی به گردشگران ارائه می دهد. هر هتل با توجه به نوع امکانات، زمان سفر، شلوغ یا خلوت بودن جزیره و .. قیمت خاص خود را دارد.