هدف اصلی از سفر نیز گردش، تفریح، تجارت و ... است. بیشتر خانواده‌ها درهنگام تعطیلات در پی رفتن به سفر و دیدن مکان‌های جدیدهستند. تعیین نوع سفر و محل مسافرت مخصوصاً زمانی که باهدف گردشگری وتفریح می‌خواهید سفر کنید، خود یک انتخاب بسیار دشوار است که باید با موافقت همه اعضا انجام شود. ممکن است به ‌صورت شخصی و با سواری شخصی ، از طریق اتوبوس و به‌صورت دسته‌جمعی یا قطار و هواپیما اقدام نمایید.

یک روش کاربردی برای سفرکردن، همراهی با تور‌های مختلف مسافرتی داخلی وخارجی است که توسط آژانس های مسافرتی انجام میشود. تور دبی ، تورمشهد، تورترکیه، تورکیش و ... درکشور ما به‌ سهولت انجام می‌شود و شما می‌توانید از طریق دفتر‌های مسافرتی با امکانات و جزئیات این تور‌ها آشنا شوید. در ادامه با انواع این تور‌ها آشنا می‌شویم و امکانات هر یک را بررسی می‌کنیم.

هیجان‌انگیزترین جاذبه‌های توریستی در خاورمیانه با تور دبی !

ملحق شدن به تور دبی یکی ازبهترین روش‌ها برای انجام مسافرت‌های خارجی درکشورهای همسایه است که زیباترین جاذبه‌های منطقه خاورمیانه در آن قراردارد. اصلی‌ترین منبع درآمدی این کشور بهره‌برداری ازمنابع نفتی است که باعث پیشرفت‌های چشمگیر اقتصادی درسطح کل کشور امارات شده است و در‌نتیجه، برای رسیدگی به ویژگی‌های محیطی بودجه کافی وجود دارد واین کشور در حوزه جذب گردشگرنیزبسیارموفق عمل کرده است. به همین دلیل پس از انجام صادرات نفت، حضور گردشگران در دبی باعث درآمدزایی بسیارزیاد برای مردم این کشور می‌شود. بلندترین آسمان‌خراش‌ها وبرج‌های زیبای دنیا درکشور امارات نمونه‌هایی ازنقاط گردشگری در تور دبی است.

شما در تور دبی می‌توانید علی‌رغم گران بودن هزینه‌ها به محل‌هایی بروید که ممکن است درحالت عادی دیدن آنرا فراموش کنید یاهزینه مراجعه فردی بسیار زیاد باشد. شما دراین تور می‌توانید به موزه گردی، قدم ‌زدن درمراکز خرید، کویر ‌گردی، دیدن بزرگ‌ترین آکواریوم‌های دنیا و سینما گردی بپردازید. در کشور ما 4 پرواز مستقیم به دبی و یک پرواز غیر‌ مستقیم به شهر الشارجه امارات وجود دارد. درحالت دوم، باید خودتان به دبی بروید. قیمت تور دبی در فصل تابستان معمولاً مناسب‌تر است؛ چراکه به دلیل وضعیت آب‌وهوایی، درفصل زمستان تعداد گردشگران افزایش پیدا می‌کند و هزینه‌ها نیزبالا می‌رود.

تور دبی

تور ترکیه ودیدن بهترین منظره دنیا در خاورمیانه !

کشور ترکیه یک منطقه کوهستانی است و دربهترین و حساس‌ترین موقعیت دنیا از نظر موقعیت جغرافیایی قرارگرفته است و به‌ عنوان گذرگاه میان غرب آسیا و اروپا به شمار می‌رود. ۹۸ درصد جمعیت ترکیه مسلمان هستند و از این نظر نیز شباهت زیادی به کشور ما دارند. جاذبه‌های مختلف این شهر مثل محله کوشآداسی، وان، کارادنیزو... برای گردشگری کاملاً مناسب است.

البته شما می‌توانید علاوه بر تور‌های ترکیه ازطریق یک توردیگر به نام تور آنتالیا یا تور کوش آداسی  برای دیدن مناظر عجیب ‌وغریب به کشور ترکیه مراجعه کنید وازجاذبه‌های فراوان آن لذت ببرید. ویژگی‌های آب ‌وهوایی این کشور نیز متنوع است و از هر منطقه به منطقه دیگر و از فصلی به فصل دیگر وضعیت کاملاً متغیر است. شما می‌توانید برای زیبا‌تر ساختن تعطیلات خود به یک ساحل زیبا مثل ساحل مدیترانه بروید و ازهوای فوق‌العاده این منطقه لذت ببرید.

تور ترکیه

سفربه بهترین شهر ترکیه با تور استانبول !

شهر استانبول یکی از زیباترین شهر‌های سراسردنیا و بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه است که جاذبه‌های دیدنی بسیار زیادی در آن وجود دارد و شما در مدت سه تا چهار روز، تمام این جاذبه‌ها را می‌بینید. تور استانبول به دلیل قیمت‌های مناسب با تور‌های خارجی بسیارمعروف رقابت می‌کند؛ مخصوصا تور‌های لحظه آخری قیمت مناسب‌تری دارند.

عوامل مختلف مثل نوع شرکت هواپیمایی، تعداد ستاره‌های هتل، محل اقامت شما و زمان شروع سفر برای دیدن مقصد و ... در تعیین قیمت تور استانبول مؤثر هستند. شما با توراستانبول می‌توانید تمام مناطق و آثار تاریخی استانبول را ببینید. علاوه بر این، شما می‌توانید ساحل‌های مختلف موجود در این شهر را دیده و با قدم‌ زدن در آن لذت ببرید.

تور استانبول

سفر به کیش، نگین درخشان خلیج‌فارس!

کیش به عنوان یکی ازمهم‌ترین مقاصد گردشگری درکشور ما شناخته می‌شود. یک انتخاب کاملاً مناسب برای تفریح‌های داخلی ومسافرت‌های کوتاه‌مدت، شرکت درتور کیش است. بلیط هواپیما رفت‌ و برگشت این تور، قیمت مناسبی دارد و درگرفتن هتل وهزینه‌های گردشگری تخفیفات مشخصی بر روی آن اعمال می‌شود. سفر به این شهر می‌تواند به‌ صورت زمینی وهوایی انجام شود.

درروش دیگر، شما می‌توانید ازطریق قطار یا اتوبوس به‌ صورت حضوری به شهر کیش مراجعه کنید و از زیبایی‌های این جزیره زیبا دیدن کنید. قبل ازاقدام برای پیوستن به تور کیش باید تمام هزینه‌های مربوط به رفت‌ وآمد، خرید، خورد وخوراک و ... را تعیین کنید. می‌توانید از این طریق در وقت و هزینه خودتان صرفه‌جویی کرده و یک سفر بسیار لذت ‌بخش داشته باشید.

تور کیش

زیارت و سیاحتی به یاد ماندنی با تور مشهد !

یکی ازمقاصد داخلی درکشورما که جزء گردشگر‌پذیر‌ترین شهر‌های ایران است، شهر مقدس مشهد است. این شهر زیارتی درحال حاضر تبدیل به یک کلان‌ شهر شده و هرسال پذیرای تعداد زیادی گردشگران و زائران داخلی و خارجی است. البته شما می‌توانید  در ایام خلوت سال با تور ارزان مشهد درلحظه آخر بلیط تهیه کنید و با قیمت کمتری عازم سفرشوید. افرادی هستند که در برخی از این تور‌ها هتل رزرو نکرده و به دلیل افزایش زیاد هزینه امکانات رفاهی موجود در منزل، افراد به‌ جای مراجعه به هتل در کنار خیابان در چادر می‌خوابند.

درحالت کلی، می‌توان گفت میزان کیفیت تور لحظه آخری مشهد کاملاً مشخص است. شما می‌توانید تور مشهد را به‌ صورت ارزان درهنگام خلوت بودن شهر مشهد و کمبودن تعداد تعطیلات باهزینه مناسب‌تری بخرید.

تور مشهد

دیدن طبیعت زیبای جزیره قشم با تور قشم

جزیره زیبای قشم یکی از جزیره های هم جوار با جزیره کیش است که مکان های دیدنی بسیاری دارد. جنگل های حرا، دره تندیس ها یا ستارگان، غار خوربس، تنگه چاهکوه، جزیره ناز با صدف های جادویی، جزیره هنگام با ساحل نقره ای و .... همه و همه از جاذبه های دیدنی جزیره قشم هستند.

علاوه بر این جاذبه های طبیعی، مراکز تجاری و پاساژها و بازارها هم جاذبه گردشگری قشم محسوب می شوند، البته بیشتر برای خانم ها!

مرکز خرید ستاره قشم، مرکز خرید سیتی سنتر، مرکز خرید فردوسی، مرکز خرید دولفین و ..... از جمله مراکز خریدی هستند که در تور قشم میتوان برای خرید به آنها مراجعه نمود.

تماس با بیست گشت

آدرس: خیابان ولیعصر، بالاتر از زرتشت، ساختمان پرستو، واحد 101

تلفن: 88921447 021

وبسایت: https://20gasht.com

https://itc724.com

http://safar20.ir