آفتاب بر روی شن‌های ساحل می‌تابد و گرمایی لذت بخش را به دانه دانه آن می‌بخشد، دریایی فیروزه‌ای و شفاف که مدام در گوش باد زمزمه می‌کند، مردمی از جنس محبت دامن‌گیر خاک جنوب که بیشتر و بیشتر وسوسه ماندن در جزیره را به جانتان می‌اندازد، ... . تا ابد می‌توان کیش و زیبایی‌هایش را برایتان توصیف کرد اما اینبار بیایید تا به مقر آرامش این جزیره نگاه کنیم؛ هتل های کیش و رزرو آسان هر کدام از آنها از طریق فلای تودی.

در ادامه با ما همراه باشید زیرا قصد داریم تا در ادامه بعضی از بهترین هتل های ساحلی کیش را به شما معرفی کنیم تا در سفر به کیش اینبار در مجموعه‌ای خاص‌تر و نزدیک به خلیج فارس اقامت کنید.

هتل ترنج

هتل ترنج، یکی از بهترین هتل های ساحلی کیش

هتل ترنج یکی از اولین هتل های ساحلی کیش و خاورمیانه است. درباره ویژگی‌های خاص هتل ترنج هرچه بگوییم؛ کم است. طراحی خاص محیطی و فضای داخلی، امکانات داخلی هتل و نوع خدمات در سوئیت‌های آن، همگی هتل ترنج کیش را به یک هتل بین‌المللی تبدیل کرده است. طرح هتل ترنج، بته جقه است و سوئیت‌های آن دارای کف شیشه‌ای و بالکن اختصاصی هستند.

هتل ترنج کیش در مجموع 5 سوئیت و 100 ویلا دارد که بر روی آب ساخته شده‌اند. با رزرو آنلاین هتل ترنج می‌توانید از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های ساحلی مجموعه ترنج نیز استفاده کنید.

اگر قصد سفر به کیش و رزرو هتل ترنج را دارید؛ سوئیت رویال ترنج و سوئیت امپریال ترنج، بهترین گزینه‌های پیش روی شما برای اقامت در این هتل هستند.

هتل مارینا کیش

هتل مارینا کیش

هتل مارینا پارک یکی از هتل های پنج ستاره کیش است. اتاق‌های هتل مارینا کیش همگی رو به دریا قرار گرفته‌اند. معماری هتل مارینا، برگرفته از شکل جزیره کیش است و بعضی بخش‌های آن شباهت بسیار زیادی به بخش‌های مختلف جزیره دارد.

بعضی از امکانات این هتل، به خوبی نیازهای شما را در زمینه یک سفر مهیج و اقامت در هتل های کیش برآورده می‌کنند. زمین تنیس، سالن ماساژ و اسپا، سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی، کلوب، مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری و تیوب سواری و غواصی از جمله این امکانات هستند.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

یکی از بهترین هتل های ساحلی کیش که اقامت در آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم، هتل داریوش کیش است. تمامی اتاق های هتل داریوش سانروف هستند و اتاق‌هایش رو به دریا هستند؛ بنابراین، اگر دوست دارید تا در سفر به کیش در کنار ساحل اقامت کنید، حتما هتل داریوش کیش را رزرو کنید.

با خرید بلیط هواپیما کیش از فلای تودی به این جزیره سفر کنید و از خدمات هتل داریوش همچون سالب بیلیارد، تنیس، پینت بال، سالن ماساژ، استخرهای مخصوص خانم ها و آقایان و امکانات کامل غواصی و قایق سواری در آن لذت ببرید.

هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ سه ستاره است اما یکی از هتل های ساحلی کیش است که هم قیمت مناسبی دارد و هم امکاناتش مناسب است. پنجره اتاق‌های این هتل همگی رو به دریا باز می‌شوند و ساحل اختصاصی برای مهمانانش دارد؛ بنابراین، با خیال راحت در این هتل به ورزش های آبی مثل غواصی و شنا بپردازید.

هتل سیمرغ کمی از مرکز جزیره کیش دور است اما در عوض دسترسی خوبی به نقاط مختلف شهر کیش دارد.

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش

یکی از بهترین هتل های ساحلی کیش که صد در صد مشخصات یک هتل ساحلی خوب را دارد؛ هتل شایان کیش است. هتل شایان یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین هتل های کیش هم هست که در مجموع، 195 باب اتاق و سوئیت دارد. نمای بعضی از اتاق‌های هتل شایان رو به خلیج فارس است و برخی دیگر دید به پشت ساختمان دارند.

از جمله مزایای دیگری که با رزرو هتل شایان از آن بهره‌مند می‌شوید، نزدیکی به مراکز خرید معروف کیش است.

مزایای رزرو هتل های ساحلی کیش از فلای تودی

برای رزرو هتل در کیش انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست؛ علاوه بر هتل‌های نزدیک ساحل می‌توانید در نزدیکی مراکز خرید یا جاذبه‌های دیگر جزیره اقامت داشته باشید. از مجتمع‌های اقامتی گرفته تا هتل‌های لوکس و پنج ستاره را می‌توانید در کیش رزرو کنید.

برخی از هتل‌های این جزیره دارای امکانات ویژه‌ای همچون ساحل اختصاصی، کلوپ تفریحات اختصاصی و ... نیز هستند و یا پیشنهادهای ویژه‌ای مانند گشت رایگان جزیره و تخفیف‌های چشمگیر برای استفاده از تفریحات کیش را ارائه می‌دهند.

در فلای تودی رزرو هتل کیش در چند دقیقه و با چند کلیک اتفاق می‌افتد. دیگر نیازی نیست در ترافیک یا پشت خط بمانید تا با دفاتر خدمات مسافرتی یا دفاتر رزرو هتل‌ها ارتباط برقرار کنید. هیچ محدودیت زمانی و مکانی برای شما وجود ندارد؛ در هر کجا و هر زمانی به راحتی رزرو هتل کیش را انجام دهید.

تصاویر اتاق‌ها و فضاهای مختلف هتل پیش روی‌تان هستند و امکان خواندن نظرات مهمانان هتل‌ها نیز برایتان وجود دارد. بنابراین اطلاعات دقیق و درستی در مورد هتل های کیش به دست می‌آورید و با اطمینان خاطر هتل مناسب خود را انتخاب می‌کنید.

پس از جستجوی هتل های کیش در فلای تودی، هتل‌های این جزیره به ترتیب از ارزان‌ترین تا گران‌ترین نمایش داده می‌شوند و پیدا کردن ارزان‌ترین هتل از میان آنها به آسانی آب خوردن است.

پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی خیال شما را از بابت مشکلات احتمالی در جریان رزرو هتل، راحت می‌کنند. در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید با کارشناسان فلای تودی تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

راهنمای رزرو هتل از فلای تودی

برای رزرو آنلاین هتل در کیش فقط لازم است چند کلیک انجام دهید. به منوی هتل در فلای تودی بروید و هتل داخلی را انتخاب کنید. نام مقصد را وارد کنید و اگر نام هتل را می‌دانید، آن را در بخش مربوط به نام هتل بنویسید. یادتان باشد که برای ورود نام هتل هیچ اجباری وجود ندارد.

پس از مشخص کردن تاریخ اقامت، تعداد نفرات و تعداد اتاق‌های مورد نیاز، روی کلید جستجو بزنید و منتظر بمانید. پس از چند ثانیه فهرستی از هتل‌های قابل رزرو در تاریخ مورد نظرتان نشان داده می‌شود. بر اساس بودجه و سلیقه خود، هتل‌تان را انتخاب کنید.

پس از پرداخت هزینه رزرو با کارت‌های عضو شتاب، واچر هتل به شما ارائه می‌شود. در زمان مقرر راهی مقصد شوید و واچر را به رزروشن هتل نشان دهید.