شیراز زیبا به واسطه‌ی آب و هوای لطیف و جاذبه‌های ارزشمند تاریخی و فرهنگی‌اش نگین گردشگری ایران محسوب می‌شود و همه ساله هتل‌های کوچک و بزرگ این شهر پذیرای مسافران زیادی از گوشه و کنار ایران و هم‌چنین توریست‌های خارجی برای اقامت هستند. در این مقاله شما را با یکی از هتل‌های لوکس شیراز که دارای امکاناتی در حد استاندارد‌های جهانی است و در بهترین نقطه‌ی شیراز واقع شده آشنا خواهیم کرد. اگر به دنبال رزرو این هتل باشید وبسایت  https://www.snapptrip.com/را نیز به شما معرفی می کنیم.

نمای بیرونی هتل چمران

 

موقعیت مکانی و دسترسی هتل چمران

هتل پنج ستاره چمران، یکی از مرتفع‌ترین و بزرگ‌ترین هتل‌های شهر شیراز، با چشم‌اندازی زیبا به منطقه قصر الدشت در بلوار چمران این شهر واقع شده است. قصرالدشت خوش آب و هواترین منطقه شیراز بوده و رودخانه‌ای که از ضلع جنوبی بلوار چمران می‌گذرد، این هتل را محبوب گردشگران کرده است.

باغ ارم و باغ ملاصدرا در نزدیکی هتل چمران هستند. شما به سایر اماکن دیدنی شیراز مثل سعدیه، حافظیه، باغ عفیف آباد، ارگ کریمخانی، خانه شاپوری، خانه زینت الملوک، نارنجستان قوام و نمایشگاه بین‌المللی همه در بازه ۱۵ تا ۳۰ دقیقه‌ای با ماشین دسترسی خواهید داشت. هم‌چنین با حدود۴۰ دقیقه رانندگی به جاذبه‌های طبیعی شیراز مثل آبشارکوهمره سرخی خواهید رسید. این هتل دسترسی مناسبی هم به مجتمع‌های تجاری ستاره، مجتمع آفتاب و مجتمع خلیج فارس دارد.

واحد‌های اقامتی و امکانات هتل چمران شیراز

هتل چمران در ۳۰ طبقه بنا شده و ۲۵۰ واحد اقامتی دارد. این هتل پنج ستاره چمران دارای اتاق‌های یک نفره، دو نفره و سوئیت دو نفره با دکوراسیونی زیبا و امکانات رفاهی کامل برای یک اقامت بی‌نقص هستند. با توجه به محبوبیت هتل چمران در فصل‌هایی که اوج سفر به شیراز است، حتماً باید قبل از سفرتان به فکر رزرو اتاق باشید. در سفر بعدیتان به شیراز می‌توانید اتاق‌های هتل چمران را از طریق این لینک  رزرو کنید.

پذیرایی از مهمانان در رستوران سنتی باربد، رستوران پانوراما، رستوران ایتالیایی داوینچی، فست فود سارا با منو‌هایی متنوع، غذا‌هایی لذیذ و چشم‌انداز بی‌نظیر طبقات ۲۴ و ۲۵ هتل انجام می‌گیرد. هم چنین کافی شاپ ایتالیایی و کافی شاپ چشم‌انداز با فضایی دلنواز به همراه موسیقی زنده در طبقه ۲۳ آماده‌ی پذیرایی از مهمانان هستند.

از سایرامکانات رفاهی که مشخص‌کننده سطح بالای کیفیت خدمات هتل چمران شیراز است می‌توان به فضای پیاده روی، سالن بدنسازی، استخر، اسپا، سونای خشک و بخار، جکوزی، استخر کودکان، ماساژ، امکانات ورزش‌های آبی، حمام مغربی، خدمات گردشگری، بانک، آتلیه عکاسی، آرایشگاه و سالن زیبایی، فروشگاه، مرکز بازی‌های کامپیوتری، سالن تشریفات، ویدئو کنفرانس، اتاق جلسات کاری، سالن نمایشگاه، سالن چند منظوره، تالار عروسی و امکانات ویژه معلولین اشاره کرد.

رزرو هتل

از آنجایی که شیراز شهر محبوب و پرگردشگری است، اگر قصد اقامت در هتل چمران شیراز را دارید، بهتر است رزرو اتاق‌ها را آنلاین و چند روز مانده به سفر انجام دهید. رزرو آنلاین این امکان را برایتان ایجاد می‌کند تا قبل از سفر، از محل اقامت خیال‌تان راحت باشد. پیشنهاد می‌کنیم از طریق این لینک به بررسی قیمت‌ها و امکانات هتل‌های شیراز بپردازید. اسنپ تریپ مناسب‌ترین قیمت‌ها را برای هتل‌های مختلف در سرتاسر کشور به شما ارائه می‌دهد.