آیا تاکنون به شهر شیراز سفر کرده اید؟ درباره شهر شیراز چه می دانید؟ آیا با فهرست جاذبه های گردشگری شیراز، آشنایی دارید؟ از میان شهرهای زیبای ایران به سراغ محبوب ترینشان می رویم... شیراز.

پیشنهاد می کنیم حتی برای یک بار سرویس رزرو هتل مستربلیط را امتحان کنید و سفر خاطره انگیز شیراز خود را با رزرو به صرفه هتل ماندگار نمایید.

 شهری بسیار زیبا با پیشینه تاریخی بسیار کهن. بد نیست قبل از سفر به شیرازبا حقایق جالب آن آشنا شویم تا هنگام سفر به این شهر بتوانیم از بازدید و سفر لذت بیشتری ببریم و زیبایی سفر خود را دو چندان کنیم.

چرا سفر به شهر شیراز؟

شهر شیراز یکی از توریست پذیر ترین مناطق کشورمان ایران است و هر ساله گردشگران داخلی و خارجی زیادی به این شهر زیبا سفر می کنند تا از مجموعه آثار تاریخی آن بازدید نمایند. به جرات می توان گفت شیراز سابقه طولانی و بسیار تاثیرگذار در تاریخ کهن ایران ایفا نموده است. شهر شیراز یکی از اصلی ترین قطب های گردشگری کشورمان ایران است که جاذبه های گردشگری بی نظیری دارد.

شيراز یکی از قدیمی ‌ترین شهرهای ایران است که قدمت آن به قرن اول هجری باز می ‌گردد. به روایتی در گذشته‌، قلعه ‌ای در محل کنونی این شهر وجود داشته که به نام شیراز معروف بوده است. از همین رو، بنیان‌گذاران شیرازی، نام همان قلعه را روی شهر گذاشته‌ اند. مرکز استان فارس با مساحت 1268 کیلومتر مربع، جز معدود شهرهایی بوده که از حمله ویرانگر مغول و قتل عام تیمور در امان می ماند.

در گذشته این شهر با نام های شهراز، تیرازیس، خشتیوراز، شهرراز و شیرساز نیز شناخته می­ شده است. آب و هوای شهر شیراز با توجه به قرار گرفتن در منطقه­ کوهستانی زاگرس و در ارتفاع 1486 متری از سطح دریا، معتدل است. شیراز از سمت شمال به شهرستان­ های سپیدان و مرودشت، از قسمت غربی به شهرستان­ کازرون، از قسمت جنوبی به شهرستان ­های فیروزآباد و جهرم و از قسمت شرقی به شهرستان­های استهبان و فسا منتهی می­شود. از نظر ناهمواری نیز می­توان گفت تقریبا تمامی دور تا دور شیراز را کوه ­های بلند پوشانده اند.

آیا می دانستید؟

معتبر ترین خرید بلیط

  1. دومین فرودگاه بین الملل ایران در شيراز افتتاح شده است.
  2. شیراز صاحب دومین پیست اسکی بین المللی ایران می باشد.
  3. بعد از تهران و تبریز، سومین شهرداری ایران در شیراز تاسیس شد.
  4. دانشگاه های شيراز جزو 10 دانشگاه برتر کشور می باشند.
  5. شیراز جز 5 شهر برتر ایران برای اقامت و گردشگری است.

مستربلیط؛ معتبرترین وبسایت رزرو هتل شیراز

امروزه وبسایت های زیادی در حوزه گردشگری فعالیت می کنند؛ اما به خاطر داشته باشید که مقصود از سفر به شیراز، لذت بردن از این شهر زیباست بنابراین باید با آگاهی قبل از سفر به شیراز اطلاعاتی کامل و جامع درباره هتل ها و نقاط گردشگری آن به دست آورید و با خیالی راحت و آسوده به این شهر زیبا سفر نمایید.

شهر شیراز به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری و تفریحی فراوان میزبان بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است. مسافران برای این که در رزرو هتل شیراز با مشکل مواجه نشوند، بهتر است با مراجعه به وبسایت مستربلیط تنوع هتل ها را بررسی نمایند تا بتوانند بهترین هتل را مطابق با هزینه و سلیقه خود انتخاب کنند، این موضوع باعث شده است افراد به راحتی آن چه را مد نظر دارند، مشاهده کنند و رزرو را انجام دهند.

رزرو آنلاین هتل مستربلیط در هر کجای دنیا، پرواز و هتل های داخلی و خارجی بسیاری را با قیمت مناسب ارائه می دهد و به همین علت باعث می شود آسایش را برای گردشگران فراهم نماید. مسافران با رزرو هتل شیراز به دو قطب توریستی کشور سفر می کنند و می توانند با رزرو این هتل ها از شهرهای اطراف بازدید داشته باشند.

وبسایت رسمی مستر بلیط با ایجاد بستری امن در حوزه گردشگری برای تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل در همه نقاط نقاط کشور و ارائه پشتیبانی 24 ساعته به ایجاد سفری امن و خاطره انگیز برای همه مسافران عزیز می اندیشد. شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز می توانید با کارشناسان حرفه ای مستربلیط تماس حاصل نمایید و از تخفیف های ویژه مستربلیط استفاده نمایید.