همیشه مناسب ترین تورها، پرفروش ترین می شوند؛ قیمت مناسب، مسیر و هتل مناسب، تفریحات مناسب و ...

مناسب بودن برای افراد مختلف متفاوت است مخصوصا از لحاظ هزینه، اما سفرمی در این مطلب تورهایی را به شما معرفی می کند که برای تمامی سلیقه ها و خواسته ها متناسب است؛

1.jpg

۱-تور استانبول

یکی از بهترین تورهای خارجی است که با انواع سلایق و انواع بودجه هماهنگ است.

شهری که به دلیل نزدیکی بسیار زیاد به ایران از طرق مختلف امکان رفت و آمد دارد؛ زمینی با اتوبوس، ریلی با قطارهای مختلف و هوایی با پروازهای ایرانی و خارجی و اکونومی و بیزینس، و این امر امکان تنظیم پکیج های مختلف تور استانبول را فراهم میکند.

و به دلیل وسعت بسیار زیاد و حاشیه نشینی دریا، شامل مناطق مختلف شهری با انواع قیمت ها و درجه بندی هتلی است و علاوه بر هتل های داخل شهری ، دارای هتل های ساحلیست، و این مزیت بسیار مهمی برای تمامی گردشگران است.

جذابیت چشمگیر برای توریستان تمام دنیا در این شهر موج میزند؛ با زیبایی معماری مدرن در ساختمان های جدید و مال ها و برج ها در کنار بناهای تاریخی پرشکوه و با قدمت و همچنین طبیعت سرسبز که شاهکار خالق یکتاست و در تمام شهر پوششی بی نظیر ایجاد کرده است.

خوردنی ها و دسرها و غذاهای ترکی در کنار باقلوا و باسلوق معروف استانبولی لذتیست که در هر سفری وجود ندارد و سوغات خوب ترکیه محسوب میشود.

خرید کردن از بخش های خوب این سفر است؛ با کیفیت عالی و قیمت های متنوع برای هر قسم کالا در مال های شیک و بازارهای محلی.

ساحل زیبای مرمره و دریای سیاه که خوش نشین ترین مکان استانبول است با تمام تفریحات ساحلی و آبی و تور گشت جزایر با کشتی های تفریحی که همراه با شادی و ساز و آواز است، همزمانی آرامش و هیجان را برای تمام همسفران فراهم میکند.


تور استانبول، یکبار رفتنش کافی نیست.

2.jpg

۲- تور دبی

سرزمینی مبهوت کننده، معماری شگفت انگیز این شهر بر روی آبها در جهان شهره است و همچنین سرعت رشد و شکوفایی و مدرنیته شدن آن در همه ابعاد علی الخصوص معماری با آن برج های سر به فلک کشیده.

وجود دو بافت بومی و مدرن، شرایط رفاهی را برای تمام گردشگران با بودجه متفاوت فراهم کرده است، از سفرهای فوق لاکچری تا سفرهای معمول.

نزدیکی به ایران و پروازهای متعدد و روزانه، از عوامل تمایل گردشگران به تور دبی است.

ساحل زیبای شنی سفید با منظره خلیج نیلگون فارس قابل وصف نیست در حالی که انواع شادی های ساحلی و بازیهای دریایی و تفریحات ویژه با خوردن و نوشیدن و ساز و آواز عربی بر روی آبها با وسایل دریاپیما، مهیاست.

مال های عظیم و فروشگاه های وسیع با سیستم خنک کننده مطبوع و وجود انواع رستوران ها و فست فودها و کافه ها در کنار بازارهای محلی و رستوران ها با غذاهای عربی چرب و لذیذ سلیقه همه همسفران را تامین میکنند.

پارک های آبی دبی بسیار مشهورند که از تفریحات خانوادگی محسوب میشوند و برای همه، شرایط تفریح در آن مکان ها فراهم است.

قدم زدن در مارینا پارک، خاطره یک شب رویایی را برای سفر شما میسازد.

سافاری و شترسواری در کویر بکر و بی انتها، هیجان ویژه تور دبی است و فراری پارک، شهر بازی بی همتا در تمام دنیاست که نباید از دست داد.

و در آخر گشت شهری که شامل دیدنی هایی خاص همچون برج خلیفه و برج العرب و آب نمایی که شاهکار رقص آب و ساز است و بازار بسیار ویژه ابن بطوطه که شامل شش بازار با شش معماری متفاوت از شش فرهنگ است و منطقه بی تکرار جمیرا که با معماری بر روی آب، هنر و هوش انسان را به رخ میکشد نباید از هیچ مسافری دریغ شود.

3.jpg

۳- تور تفلیس

شهری آمیخته از سنت و مدرن، بافتی قدمت دار که دست نخورده مانده برای نمایش تاریخ داستانی شهر در کنار هنر معماران عصر جدید برای ایجاد جذابیت و رفاه شهروندان و مسافران.

در تور تفلیس امکان سفر شهری و دریایی برای شما فراهم میشود اگر، انتخاب هتل در باتومی را هم به پکیج تور تفلیس بیفزایید.

خوردن و نوشیدن در این شهر لذت بخش است چون سلیقه غذایی آنها خیلی متفاوت نیست و قیمت ها قابل پذیرش است.

آب و هوای نیمه گرمسیری مرطوب آن، سفر مطبوعی را در بیشتر اوقات سال فراهم میکند.

رود متکواری با گذر از میان شهر منظره زیبایی را ایجاد کرده است و تفریحات ساحلی و آبی در آنجا مهیاست. 

بناهای تاریخی همچون قلعه ها و قصرها در تمام بخش بندی های تفلیس که به ارگ معروف است، از جاذبه های ارزشمند این شهر هستند.

 پارک های مختلف با طبیعت سرسبز، که هنر دست معماران و باغبانان  در آن به چشم میخورد با انواع بازی ها و تفریحات هیجانی، پارک های آبی، بالن سواری بر فراز شهر زیبای تفلیس و شهربازی های بسیار وسیع با هر نوع وسایل بازی به روز و جذاب، شادی سفر شما را چندین برابر میکنند.

یادتان باشد لذت حمام گوگردی در چشمه های آب گرم که در تمام شهر می جوشد را در تور تفلیس اصلا از دست ندهید.

4.jpg

امیدواریم که این مطلب شما را برای انتخاب تور خارجی کمک کرده باشد؛ سفر بخیر