plane car building loader animation

جاهای دیدنی قوچان

divider image
روستای اخلمد

در این روستا یک دره وجود دارد که در گذشته با نیرو و تلاش عده ای زیاد به یک مکانی بکر برای کار های همچون کشاورزی و دامداری تبدیل شده است و در این دره افراد میتوانند برای دیدن این باغات و مزارع به انجا بروند این منطقه هر ساله شاهد سیل عظیمی از گردشگران برای بازدید است

اینترنت : ندارد
پارکینگ : رایگان
روستای تبارک 20کیلومتری قوچان

این منطقه در 20 کیلومتری این شهرستان است و مکانی جالب برای کار های متنوع به شمار میرود عده ای هم به فروش محصولات خاص روستا مشغول اند و از این طریق گذران میکنند و به زندگی میپردازند.

پارکینگ : رایگان
سهل اباد - رباط سهل اباد

رباط سهل آباد از نوع سرپوشیده آجری به شمار میرود . نشانه ها و شواهد معماری بر جای مانده گویای بنیان این رباط در دوره تیموری و یا دوره صفوی است

اینترنت : ندارد
پارکینگ : رایگان
فضای بازی کودکان : دارد
موزه مردم شناسی قوچان

موزه قوچان بعنوان رستوران شهرداری تاسیس شد و در مدتی بعد به سازمان میراث فرهنگی واگذار شد که فضای آن به صورت موزه مورد استفاده عموم قرار گرفتدر این مکان میتوان اشیای قیمتی و موارد مهم را دید و در رابطه با شهر قوچان و از ان لذت برد.

اینترنت : پولی
پارکینگ : رایگان
روستای شارک

روستای شارک قوچان در شمال قوچان و در نزدیکی مسیر جاده این شهر به باجگیران واقع شده است.در این روستای گردشگری هرساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

يخدان نمد مالها

در این بنا میتوان این را گفت که برای نگهداری یخ ها و قرار داردن ان در یک مکان دنج به گونه ای که بتوان در ان برنامه ریز کرد تا همه چیز مناسب و خوب در اید. که در جهت یخ سازی از ان استفاده میشود و جالب توجه برای گردشگران است

اینترنت : ندارد
پارکینگ : رایگان
ابشار و دره سراب

آبشار و دره سراب از جمله جاهای دیدنی قوچان در 12 کیلومتری جنوب قوچان در روستای سراب قوچان.این مکان هرساله تعدادی زیاد از گردشگران مراجعه کرده و از طبیعت ان لذت میبرنند

اینترنت : ندارد
خراسان رضوی - قوچان - خیابان شهید مطهری - حمام شازده

.در این جاذبه تاریخی که در شهرستان قوچان قرار دارد به همت سازمان میراث فرهنگی توانسته در جهت بازسازی این بنا کار های را انجام بدهد.

اینترنت : ندارد
پارکینگ : پولی
25 کیلومتری شرق قوچان روستای کلر

غار کلر مربوط به دوره ایلخانی است و در شهرستان قوچان، روستای کلر واقع شده و این اثر در تاریخ ۸ مرداد ۱۳۸۱ با شمارهٔ ثبت ۵۹۴۴ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

شهر قوچان

این محوطه در 12 کیلومتری غرب شهر قوچان واقع شده و بر اساس روایات کهن در سال 618 قمری در فتنه مغول غارت و با خاک یکسان گردید.

اینترنت : رایگان
پارکینگ : رایگان