plane car building loader animation

جاهای دیدنی مسجدسلیمان

divider image
خوزستان - مسجد سلیمان - روستای نگین

آبشار نگين مسجدسليمان دراستان خوزستان واقع است. آبشار نگين در روستايي به همين نام در محلي بسيار مهجور و دورافتاده در ميان کوه ها و دشت هاي منطقه شين بار در شمال درياچه سد شهيد عباسپور واقع است

کشیدن سیگار : آزاد
خوزستان - مسجد سلیمان

این آتشکده که به آن صفه سر مسجد هم میگویند در شهرستان مسجد سلیمان قرار دارد که مربوط به حدود ۷۰۰ سال پیش از مسیح میباشد که حتی بعضی از تاریخ نگاران گفته اند معماری این بنا از تخت جمشید گرفته شده است .

کشیدن سیگار : آزاد
آب آشامیدنی : ندارد
خوزستان - مسجد سلیمان - هفت شهیدان

امامزاده هفت شهدیان یکی از جاذبه های شاخص شهرستان مسجد سلیمان است که در این مکان هفت امام زاده که پنج تن مرد و دو تن زن میباشد دفن شده اند.

پارکینگ : دارد
نمازخانه : دارد
بوفه خوراکی : دارد
سرویس بهداشتی : دارد
آب آشامیدنی : دارد
خوزستان - 6 کیلومتری جنوب مسجد سلیمان

پارک جنگلی تمبی در کنار سد تفریحی در منطقه تمبی قرار دارد و با چشم انداز طبیعی و زیبا محلی بسیار مناسب همراه با آلاچیق های ساخته شده جهت گردش می باشد. این منطقه در ۶ کیلومتری جنوب شهر مسجدسلیمان در کنار نیروگاه برق تمبی قرار دارد.

خوزستان - دشت شیمبار

این دشت از زیباترین نقاط استان خوزستان و حتی ایران می باشد.

خوزستان - 5 کیلومتر مسجد سلیمان

دشت چم آسیاب در فاصله ۵ کیلومتری از شهر مسجدسلیمان و در مسیر جاده اندیکا قرار دارد.چم آسیاب به واسطه چشمه های فراوان و وجود باغات در فصل بهار پذیرای مهمانان بسیاری از اقصی نقاط استان می باشد.

کشیدن سیگار : آزاد
خوزستان - مسجد سلیمان - کلگه زری

عده‌ای از باستان‌شناسان ایرانی و آلمانی در حدود سال 1355 آن را بر اثر كاوش به دست آورده‌اند. طول این كتیبه 6 متر و عرض آن 4 متر است كه بر روی صخره‌ای عظیم نقر شده است.

کشیدن سیگار : آزاد
خوزستان - مسجد سلیمان - معبد بردنشانده

این بنا در 16کیلومتری مسجد سلیمان واقع شده و در فهرست آثار باستانی ایران به عنوان اثر ملی ثبت شده است.

خوزستان - مسجد سلیمان - سد شهید عباسپور

منطقه سید احمد در کنار دریاچه سد شهید عباسپور اندیکا در نزدیکی روستا و جزیره کوشک قرار دارد که میخواهیم در اینجا به این منطقه زیبا و بکر به پردازیم پس با ما همراه باشید.

کشیدن سیگار : آزاد
خوزستان - مسجد سلیمان - شهر تاریخی بنه وار

شهر تاريخی بنه وار آستركی در دامان كوه « گريوه » در30 كيلومتری شرق لالی كنونی و 85 كيلومتری شمال شرقی مسجدسليمان واقع گرديده است