plane car building loader animation

جاهای تفریحی گرگان

divider image
گرگان، بلوار نهارخوران

پارک جنگلی النگدره در مسیر راه پارک جنگلی ناهار خوران قرار دارد. مسیر راه این پارک کاملان آسفالت است. پارک جنگلی النگدره جزه جنگل های اصلی شمال است. یکی از جنگل های بی نظیر ایران محسوب می باشد. این پارک از درختانی همچون بلوط ، افرا، توسکا، لرگ تشکیل می شود.

استان گلستان _ گرگان _ جلین _ روستای قرق

پارک جنگلی قرق باغ وحش طبیعی ایران در 20 کیلومتری شهرهای گرگان و علی آباد قرار دارد.این پارک جنگلی مساحتی حدود 700 هکتار دارد که منطقه ای جلگه ای واقع است.

استان گلستان _18 کیلومتری جنوب غربی گرگان در مسیر رودخانه شصت کلا و پارک جنگلی باران کوه

آبشار باران کوه در 18 کیلومتری گرگان و در مسیر راه رودخانه شصت کلا و در یک پارک جنگلی قرار دارد. این آبشار یکی از آبشار های خزه ای استان گلستان است.

استان گلستان _ گرگان _ شهرستان بندر گز

اسکه بندرگز در اطراف شهرستان گرگان قرار دارد. این اسکه یکی از مناطق زیبا و دیدنی شهرستان گرگان را به خود اختصاص داده است. اسکه بندر گز بازارچه ای دارد که بخش اعظم صنایع دستی شهر در آن به نمایش گذاشته شده است. اگر قصد مشاهد دریا بخصوص موقع غروب آفتاب از روی اسکه را دارید که قطعا زیبایی خاصی به همراه دارد؛ حتما از این اسکله بازدید کنید. ساکنین شهر بندرگز اکثراً ترکمن هستند. اسکه بندرگز یکی از مناطق بزرگ پرورش ماهی ایران است.

استان گلستان _ گرگان _ تپه هزار پیچ

تپه هزار پیچ در ورودی غربی شهر گرگان قرار دارد و یکی از جاهای گردشگری قدیم گرگان می باشد. نام دیگر هزار پیچ در گذشته سو گله یا سرو گله بوده است. ابن تچه در ارتفاعات شهر گرگان واقع است. بر روی این تپه یک فرستنده تلویزیونی وجود دارد. ساختار طبیعی این تپه خیلی زیبا می باشد. اطراف تپه پر از درختان بلوط است. ارتفاع زیاد این تپه نظر ورزشکاران زیادی را به خود جلب نموده است به طوری که به منظور پروازهای سبک از این تپه استفاده می کنند. این مکان جای خوبی برای چتر نوردی است. از بالای تپه هزار پیچ می تواند نمای زیبای شهر گرکان را مشاهد کرد.

استان گلستان گرگان بین میدان شهرداری و میدان ولیعصر (کاخ، خیابان، پاسداران

مدرسه عمادیه در مرکز شهر گرگان قرار دارد که توسط روح‌الله حسینی ساخته شده است. مدرسه عمادیه یک بنای تاریخی از زمان شاه اسماعیل صفوی است. ساختار مدرسه به صورت مستطیلی شکل می باشد. مرمت کاری های این ساختمان خیلی زیبا است. مدرسه عمادیه به نام های دیگری مانند مدرسه آقا محسین عمادیه یا دروازه نو هم شناخته می شود. 

استان گلستان _ گرگان _ کاخ موزه گرگان

کاخ موزه گرگان در دل شهر گرگان قرار دارد. کاخ موزه گرگان یکی از بناهای تاریخی ایران می باشد که مال دوران پهلوی است.

استان گلستان، گرگان ، خیابان امام خمینی ، مسجد جامع گرگان

مسجد جامع گرگان یکی از مسجدهای قدیمی استان گلستان می باشد این مسجد در دوره سلجوقیان به ساخت رسیده است . در کنار این مسجد بازار معروفی به نام نعلبندان وجود دارد. منارهای مسجد جامع گرگان به صورت کروی شکل که با آجرهای گلی ساخته شده اند. این مسجد از نظر ساختار خیلی زیبا و باشکوه است . درهای ورودی این مسجد چوبی با معرمت کاریهای زیبای ساخته شده اند. 

اینترنت : پولی
تاکسی : دارد
ATM : دارد
فضای بازی کودکان : دارد