یکی از زیباترین سواحل دریای خزر، ساحل متل قو می باشد که سال هاست مقصد گردشگری بسیاری از توریست های داخلی و خارجی می باشد. امکانات بی نظیر پلاژ ساحلی متل قو موجب جذب روزافزون علاقه مندان و گردشگران به این منطقه گردیده است به گونه ای که بسیاری از گردشگران در سفر به این منطقه بخش اعظم سفر خود را در پلاژ ساحلی متل قو می گذرانند.

ساحل متل قو کجاست 

یکی از مزیت های این شهر زیبا، دسترسی آسان به دریا بوده و نزدیکی دامنه زیبای کوه با ساحل ماسه ای و مملو از صدف متل قو، منجر به خلق تابلوی بی همتا و خوش نقش و نگار طبیعت در پلاژ ساحلی متل قو گردیده است. صدای آرامش بخش حرکت امواج دریا بر بستر نرم و ماسه ای ساحل متل قو در کنار لغزش صدف ها در زیر پایتان و صدای پرنده ها و مرغان دریایی تصویری از بهشت را برایتان مجسم می نماید.

تفریحات پلاژ ساحلی متل قو

جذابیت های ساحل متل قو تنها به طبیعت زیبای آن محدود نبوده، انواع تفریحات دریایی همچون: جت اسکی، فوتبال ساحلی، اسکی روی آب، قایق سواری، شاتل دریایی، هاور کرافت، والیبال ساحلی، پاراسل و ... تا ساخت مجسمه های شنی که بسیار پرطرفدار بوده و موتورهای مخصوص ساحل، موجود است. همواره انواع بادبادک های رنگارنگ و زیبا در آسمان آن در حال پرواز بوده، تصویری جذاب و شاد از پلاژ ساحلی متل قو را در ذهن مسافران پدید می آورد. 

امکانات پلاژ ساحلی متل قو

برای رفاه حال گردشگران، منطقه ویژه و حفاظت شده ای برای شنا اختصاص داده شده است تا امکان استفاده همه جانبه از این نعمت الهی را داشته باشید. ورود روز افزون گردشگران به پلاژ ساحلی متل قو، موجب شده انواع رستوران، کافه، مکان هایی برای دوش گرفتن مسافران، مراکز فروش وسایل شنا و همچنین فروشگاه های عرضه مواد غذایی در آن باز شده، تعداد آنها هر روز بیشتر گردد.