پارک جنگلی بابلکنار

یکی از جاذبه های طبیعی و بسیار دیدنی مازنداران که در شهر بابل واقع شده است پارک جنگلی بابلکنار (بزچفت) می باشد. جنگل بابلکنار یکی از زیباترین جنگل های طبیعی استان مازندران و همچنین یکی از جاهای دیدنی بابل می باشد که همواره در طول سال میزبان مسافران و گردشگران زیادی از سرتاسر ایران بوده است . در داخل جنگل درختان گوناگونی به چشم می خورد که می توان به شمشاد ، راش ، بلوط و نارون اشاره کرد و همین امر باعث می شود که زیبایی طبیعت بیشتر به چشم بیاید . این پارک جنگلی همواره از آب و هوای بکری برخوردار است به همین دلیل برای رفتن به پارک جنگلی بزچفت نیاز نیست به دنبال فصل یا  ماه مناسب باشید.

این جاذبه نزدیک را از دست ندهید : سنبل رود 

آدرس پارک جنگلی بزچفت

این جاذبه تفریحی در بابل که به پارک جنگلی بزچفت شهرت دارد در جنوب شهرستان بابل قرار دارد و برای دسترسی به آدرس پارک جنگلی بزچفت کافی است پس از رسیدن به مرکز شهر بابل از طریق مسیر جاده گنج افروز با طی مسافت 22 کیلومتر در مسیری آسفالت شده و مستقیم به این پارک جنگلی سرسبز برسید.

پارک جنگلی بزچفت

امکاناتات تفریحی پارک جنگی بزچفت

از امکانات تفریحی پارک جنگلی بزچفت میتوان به وسایل بازی برای کودکان در سرتاسر جنگل و چایخانه در انتهای این جنگل اشاره کرد . حدود 300 متر اطراف چایخانه رودخانه ای وجود دارد که با پیاده روی در مسیر جریان این رودخانه می توان به یکی دیگر از جاهای تاریخی بابل یعنی آرامگاه قدیمی و زیبا رسید که به آسانی قابل دسترسی می باشد .میوه های وحشی از جمله تمشک و همچنین رودخانه و چشمه در انتهای این جنگل به چشم می خورد . در هنگام پیاده روی در مسیر جریان رودخانه با آبشارهایی که به صورت پلکانی وارد رودخانه می شوند مواجه خواهید شد که بسیار زیبا و مناسب برای عکاسی می باشند . 

سفر خوبی را برای شما آرزومندیم