این دره زیبا در 35 کیلومتری شمال دزفول واقع شده است و از شگفت انگیزترین جاذبه های شهر دزفول نامیده میشود.این مکان جاذبه هایی همچون کوه و چشمه و حتی رودخانه و .. را به نمایش گذاشته است که یک سفر خاطره انگیز را برای شما رقم میزند.

دمای هوای این منطقه در برخی از فصل های سال میتواند به زیر ۲۰ درجه هم برسد که حتما باید برای سفر به این مکان توجه ویژه داشته باشید.یکی از زیبایی این دره جوشش چشمه های دیواری و پوشش گیاهی آن میباشد که باعث منحصر بفرد شدن این مکان نسبت به جاهای دیگر شده است. 

برای آشنایی بهتر با این دره،دیواره های بلند را تصور کنید که شما را از دور احاطه کرده اند و اجازه دیدن آسمان را برای شما گرفته است که به همین منظور نام این دره راه دره ارواح نامیده اند. هرچه به سمت جلو تر این دره میرویم دیواره های آن به همدیگر نزدیک تر میشود و به جایی میرسد که فقط امکان عبور یک نفر فراهم است و در انتها ها شمارا به رودخانه دز میرساند، برای رسیدن به این منطقه زیبا باید از مسیر روستای بیشه بزان عبور کرد

 

این جاذبه نزدیک را از دست ندهید: آبشار شوی

برای سفر به این منطقه از شما میخواهیم موارد زیر را در نظر بگیرید:

داشتن روحیه مناسب و آمادگی جسمانی کافی،دانستن اصول کوهنوردی و بلد بودن شنای حرفه ای که برخی از جاهای آن نیاز است. در کنار این موارد اگر قصد دیدن طولانی مدت از این دره را دارید موارد ضروری شامل: آب آشامیدنی، تلفن همراه، نقشه یا GPS، پتو و چادر مسافرتی همراه خود داشته باشد.

گردشگری724 سفر خوش و بی خطر را برای شما آرزومند است.باما همراه باشید تا به دیدن مکان های زیبای دیگر استان خوزستان آشنا شویم.

همچنین شما میتوانید با داشتن اپلیکشین موبایل گردشگری724 در سریعترین زمان مکان یا جاذبه مورد نظر خود را پیدا کنید.