بازار جنت مشهد ؛ پیشنهاد ویژه ما به شما

بازار جنت مشهد مرکز خریدی قدیمی که تجربه خریدی خاطره انگیز را برای شما رقم خواهد زد ، اگر شما هم مثل خیلی از زوار بعد از زیارت حرم مطهر قصد خرید دارید این بازار پیشنهاد ویژه ما به شما خواهد بود.

                        بازار جنت مشهد

موقعیت جغرافیایی بازار جنت مشهد

بازار جنت مشهد در نزدیکی باغ ملی و در خیابان امام خمینی (چهارطبقه) واقع شده است. زائرین و مسافرین شهر مشهد به راحتی می توانند پس از زیارت حرم مطهر سری به جاهای دیدنی مشهد بزنند  و یا با گذراندن مسیری کوتاه به این بازار آمده و به خرید سوقاتی و ... بپردازند. همچنین در مجاورت این بازار هتل ها (هتل پردیس، هتل اسیا، هتل زیتون) ،مکان های اقامتی، تفریحی و قالیشویی جنت آباد قرار دارد. اگر قصد یک خرید متنوع و کامل را دارید به شما مقاله مراکز خرید مشهد را پیشنهاد می کنیم 


نمایی از بازار جنت مشهد          

معرفی بازار جنت مشهد

راسته ی بازار در قدیم قسمتی از محله ای بزرگ بوده و خانه های این راسته به دلیل وضعیت اقتصادی شهر مشهد به مراکز تجاری تبدیل شدند، این مکان از مهم ترین مراکز تهیه پوشاک در این شهر بشمار می آید. جالب است بدانید که بدلیل لوکیشن مناسب بازار جنت برای گرفتن فیلم، بخش هایی از فیلم هرشب تنهایی در این مکان فیلم برداری شد. لازم به ذکر است که بازار پارکینگ ندارد و درصورتی که با ماشین به این مکان می آیید، پیش از ورود به بازار ماشین خود را در خیابان های اطراف بگذارید. همچنین در نزدیکی بازار جنت مشهد میدان سعدی قرار دارد که محل فروش لوازم صوتی، تصویری و الکترونیکی می باشد.

زیبایی بازار جنت مشهد