بهترین مراکز خرید مشهد

بهترین مراکز خرید مشهد که در ماندگاری زائران و جذب توریست ها نقش به سزایی داشته اند به 10 مرکز خرید برتر تقسیم می شوند. این بهترین مراکز خرید مشهد علاوه بر داشتن کالاهای باکیفت و متنوع از امکانات تفریحی، سرگرمی  و شکم گردی نیز برخوردار هستند که پاساژگردی را به یکی از تفریحات محبوب بین مردم و مسافران تبدیل کرده اند. برای اینکه با بهترین مراکز خرید مشهد آشنا شوید در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بتوانید از سفر خود به مشهد مقدس نهایت لذت و استفاده را ببرید.

الماس شرق آشناترین در بین بهترین مراکز خرید مشهد

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید و جاهای دیدنی مشهد  الماس شرق است که در اتوبان چراغی در انتهای خیابان خیام شمالی قرار دارد و در بین اهالی مشهد و زائران کاملا شناخته شده است. آنچه الماس شرق را در زمره بهترین مراکز خرید مشهد قرار داده است ظاهری جذاب است که شامل 6 طبقه و 1238 واحد تجاری می شود  و در هر واحد پوشاک، طلا، کیف و کفش، بدلیجات، لوازم آرایشی، لوازم خانگی و لوازم برقی را در بهترین کیفیت و قیمت ارائه داده می شود. امکانات متنوع دیگری از قبیل سینمای پنج بعدی، عکاسخانه سنتی، آکواریوم شهر دریایی، آبنمای جامپینگ، سینمای پنج بعدی، رستوران و کافی شاپ این مرکز خرید را در زمره بهترین مراکز خرید مشهد قرار داده است.

الماس شرق یکی از بزرگترین مراکز خرید مشهد

مرکز خرید پروما در زمره بهترین مراکز خرید مشهد

از بهترین مراکز خرید مشهد می توان به مرکز خرید پروما اشاره کرد که در بلوار فردوسی واقع شده است و در مسیر حرم مطهر امام رضا قرار دارد به همین دلیل یکی از پربازدید ترین پاساژ ها محسوب می شود. این مرکز خرید که سراسر با شیشه پوشیده شده است یک مرکز خرید مجهز از نظر جنس، تنوع و تفریح است و می توان انواع لباس ها، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم آشپزخانه، لوازم برقی، صوتی و تصویری، سوغات مخصوص مشهد، لوازم دکوری، گوشی، سیسمونی کودک و هر چه مورد نیاز زندگی باشد را از مرکز خرید پروما خریداری کرد همچنین در پروما  شهربازی سرپوشیده هم وجود دارد که فرصت خوبی را برای والدین فراهم کرده است تا لحظات شاد و سرگرم کننده ای را برای کودکانشان فراهم کنند . این مرکز خرید که از بهترین مراکز خرید مشهد هست همه روزه از ساعت 9 تا 23 شب فعالیت دارد علاوه بر داشتن اجناس گوناگون رستوران، کافی شاپ و فوت کورت هم دارد که بعد از خرید کردن و یا برای دورهمی گزینه مناسبی به شمار می رود.

پروما مرکز خرید بزرگ مشهد

مرکز خرید آرمان خاص ترین در بین بهترین مراکز خرید مشهد

مرکز خرید آرمان  از بهترین انتخاب ها و گزینه ها برای پاساژ گردی است که در خیابان نواب صفوی نرسیده به بلوار وحدت واقع شده است و همه روزه از ساعت 9 تا 23 شب مورد استقبال گرم علاقه مندان قرار می گیرد. اما آنچه که این مجتمع را به یکی از بهترین مراکز خرید مشهد تبدیل کرده است نمای صخره ای آن می باشد که جلوه ی جذابی را به خیابان داده است از دیگر عواملی که مرکز تجاری آرمان را در لیست بهترین مراکز خرید مشهد قرار داده است وجود تمامی کالاهای مورد نیاز از قبیل البسه، بدلیجات، پوشاک، ظروف، رستوران، کافی شاپ و از همه بیشتر لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد که علاوه بر خرید برای دورهمی دوستانه و قرارها انتخاب اول مردم می باشد.

مرکز خرید آرمان یکی زیباترین مراکز خرید مشهد

مجتمع تجاری وصال

از بهترین مراکز خرید مشهد یعنی مجتمع تجاری وصال با داشتن واحد های طلا، ملزومات عروس، البسه، لوازم آرایشی، رستوران های اطلسیه، وصال، فوت کورت مکس، عکاسخانه سنتی، کلبه وحشت، شهربازی و موزه پروفسور بازیما به محبوب ترین پاساژها در بین زائران و ساکنین مشهد تبدیل شده است. مجتمع تجاری وصال که در انتهای بلوار خیام شمالی در بلوار بهارستان جنب مجتمع تجاری الماس شرق قرار دارد همه روزه از ساعت 10 تا 23 آماده ارائه خدمات می باشد.

مجتمع وصال مشهد

پاساژ کاسپین

آنچه پاساژ کاسپین را نسبت به سایر پاساژ های مشهد متمایز کرده است محصولات برندی است که از کشورهای انگلیس، ترکیه، ایتالیا و اسپانیا عرضه می شود و این ویژگی منجرب شده است که تمام افرادی که به دنبال اجناس برند و خارجی هستند به این پاساژ مراجعه کنند. پاساژ کاسپین که سال ها است در بین مردم به خوبی شناخته شده است یکی از بهترین مراکز خرید مشهد به شمار می رود که در بلوار سجاد و در چهار راه بزرگمهر واقع شده است.

پاساژ کاسپین مرکز خرید بزرگ مشهد

بازار رضا از بهترین مراکز خرید مشهد

بازار رضا که قدمت 35 ساله دارد یکی از آشنا ترین نام ها در بین زائران برای خرید سوغاتی های مخصوص مشهد همچون زعفران، انگشتر، جانماز، مهر، عطر ، زرشک، ادویه، نبات، صنایع دستی و فیروزه می باشد. بازار رضا در نزدیکی حرم امام رضا قرار دارد به طوری که از صحن حرم به راحتی  می توان وارد بازار شد به همین دلیل به یکی از قطب های مهم تجاری در مشهد تبدیل شده است که علاوه بر نزدیکی به حرم از دسترسی راحتی هم برخوردار است و با داشتن اجناس گوناگون در تامین کالاهای مورد نیاز زائران حرف اول را می زند که این موقعیت بازار رضا آن را به یکی از بهترین مراکز خرید در بین مردم تبدیل کرده است .

بازار رضا مشهد یکی از بزرگترین مراکز خریدمشهد

بازار عباس قلی خان

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید مشهد بازار رو باز عباس قلی خان است که در خیابان نواب صفوی قرار دارد . این بازار از مهم ترین مراکز خرید به شمار میرود زیرا با ارائه انواع کالاهای مورد نیازهمچون البسه، کیف و کفش، لوازم صوتی و تصویری، موبایل و مواد غذایی انتخاب گسترده ای را به مردم داده است تابتوانند تمامی نیازهای خود را از بازار عباس قلی خان تهیه کنند و این بازار را در لیست بهترین مراکز خرید مشهد قرار دهند.

مرکز خرید مشهد مال

اگر به دنبال یکی از بهترین مراکز خرید مشهد هستید بهتر است سری به مرکز خرید مشهد مال بزنید تا با لوکس ترین مجتمع تجاری مشهد آشنا شوید. مشهد مال با داشتن 23 طبقه و 9 متر ارتفاع از بزرگترین مراکز خرید مشهد محسوب میشودکه در آن می توان علاوه بر لذت خرید کردن از هتل پنج ستاره، شهرباز یسرپوشیده، دفاتر تجاری و اداری و سالن سینمای آن بهره برد . مرکز خرید مشهد مال با به روزترین شیوه ساخت، و امکانات تفریحی جدید و کالاهای با کیفیت یکی از بهترین مراکز خرید مشهد در نظر گرفته شده است.

مرکز خرید مشهد مال مشهد

بهترین مراکز خرید مانتو در مشهد

به روزترین مدل ها و بهترین کیفیت ها را می توانید از  مجتمع تجاری پروما، الماس شرق و کاسپین مد تهیه کنید این پاساژها از بهترین مراکز خرید مانتو در مشهد به شمار می روند.

بهترین مراکز خرید کفش در مشهد

برای یافتن کفش مورد نظر در هر سن و سلیقه می توانید به بازار های موجود در خیابان حر، احمدآباد، خیابان مفتح، خیابان دانشگاه و مرازک خرید مشهد مال، زیست خاور، فردوسی، برج آلتون مراجعه کنید تا کالای مورد نظرخود را از بهترین مراکز خرید کفش در مشهد تهیه کنید.

تمام تلاش ما بر این بود که در این مقاله بهترین و بروزترین مطالب را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. خوشحال می شویم که با ثبت نظراتتون ما را بهره مند کنید.

اگر قصد سفر به این شهر را دارید، می توانید با مطالعه مقاله جاهای دیدنی مشهد از همه ی جاذبه های اطراف مطلع شوید.

سفر خوبی را برای شما آرزومندیم