تهران بزرگترین شهر ایران و وسیع‌ترین پایتخت‌های جهان است که به لحاظ اهمیت سیاسی و اقتصادی که دارد؛ اقامتگاه‌ها و هتل‌های مختلفی در آن ساخته شده است. معمولا بهترین خدمات اقامتی در تهران توسط هتل‌های گران قیمت ارائه می‌شود و این امکان از کسانی که به دنبال اقامتی اقتصادی در این کلان شهر می‌گردند سلب می‌شود.

در این مقاله وبسایت سفرانه به عنوان یکی از معتبرترین مراجعه آنلاین رزرو آنلاین هتل در ایران بهترین هتل های ارزان قیمت در تهران را معرفی خواهد کرد. برای رزرو هتل در تهران می‌توانید کمترین قیمت را در سایت سفرانه مشاهده کرده و به صورت آنلاین و بدون دردسر رزرو خود را انجام دهید.

ازارن‌ترین هتل‌های تهران معوملا رد مرکز شر قرار دارند و اگر به دنبال اقامتی اقتصادی و کم هزینه هستید می‌توانید مطلب زیر را دنبال کنید. هتل‌های ارزان قیمت معمولا امکانات کمتری نسبت ب هتل‌های لوکس داشته امام قابل مقایسه با خدمات مسافرخانه تهران نیست و موقعیت بهترین نسبت به آن‌ها دارند. در ادامه چهار مورد از بهترین هتل‌های ارازن قیمت در مرکز شهر تهران را معرفی خواهیم کرد.

هتل مارلیک تهران

هتل 3 ستاره مارلیک تهران از باسابقه‌ترین هتل‌های تهران است که از سال 1342 مهمان‌نوازی از مسافران تهران را آغاز کرده است. این هتل انتخابی مناسب برای سفرهای کاری و تجاری به تهران است زیرا در موقعیت مناسبی از شهر قرار گرفته و به انواع وسائل حمل و نقل عمومی مانند مترو تهران و بی آر تی دسترسی راحتی دارد.

در ساختمان 5 طبقه هتل مارلیک تهران می‌توان علاوه بر 84 واحد اقامتی بسیار راحت و دلنشین، امکانات و خدمات متنوع رفاهی و تفریحی را نیز در اختیار داشت. در اولین نگاه لابی بسیار مجلل و یزرگ این هتل است که توجه مهمانان را به خود جلب می‌کند. واحدهای اقامتی این هتل ارزان قیمت به صورت اتاق های یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته و سوئیت دو تخته است.

از امکانات تفریحی و ورزشی هتل مارلیک تهران هم باید به استخر و سونای خشک و بخار این مجموعه اشاره کرد که فرصت بازیابی آرامش از دست رفته به خاطر حضور در شلوغی و ترافیک تهران را در اختیار مهمانان عزیز خود قرار می‌دهد.

1.jpg

هتل ایرانشهر تهران

کمی بالاتر از میدان فردوسی تهران و در خیابان ایرانشهد هتل سه ستاره و ارزان قیمت ایرانشهر قرار دارد. هتل ایرانشهر تهران نیز از با سابقه‌ترین هتل‌های تهران است که در سال 1332 و با نام هتل لوزان فعالیت خود را آغاز نموده است. این هتل در سال 1360 بازسازی شد و با نام هتل ایرانشهر فعالیت خود را ادامه داد.

موقعیت مکانی این هتل موجب شده تا انتخاب اول بسیاری از مسافران در بین ارزان‌ترین و بهترین هتل های تهران باشد. با رزرو هتل ایرانشهر تهران به آسانی می‌توانید به میدان فردوسی، چهار راه ولیعصر، خیابان طالقانی، بازار بزرگ تهران و بسیاری دیگر از نقاط مهم این شهر بزرگ دسترسی داشته باشید. علاوه بر این به دلیل نزدیکی هتل ایرانشهر تهران به ایستگاه‌های مترو، اتوبوس، تاکسی و BRT رفت و آمد آسان در تهران بدون نگرانی از طرح ترافیک برایتان فراهم خواهد بود.

هتل ایرانشهر دارای 48 باب واحد اقامتی به صورت اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل و تویین، سوئیت دو تخته و آپارتمان یک‌خوابه دو تخته است. از امکانات قابل توجه در این هتل نیز می‌توان به روم سرویس، لاندری، آسانسور، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، رستوران و کافی‌شاپ، تاکسی سرویس و پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت 7 خودرو اشاره کرد.

آرمان.jpg

هتل آرمان تهران

هتل آرمان تهران در خیابان سعدی، یکی از قدیمی‌ترین و مرکزی ترین خیابان‌های تهران قرار دارد. مجاورت و نزدیکی این هتل به مترو ملت و میدان بهارستان بر محبوبیت آن بین مسافران افزوده است. هتل آرمان ارزان ترین هتل تهران در مقایسه با سایرهتل های دو ستاره شهر است که خدماتی مناسب را نیز ارائه می‌دهد.

هتل آرمان تهران در 6 طبقه ساخته شده و دارای 60 اتاق‌ مناسب است. اتاق‌های هتل به صورت دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت‌های 4 و 5 تخته هستند. برخورداری هتل از سوییت امکان اقامت طولانی مدت شما به همراه خانواده‌تان را فراهم می‌کند. امکانات این هتل دو ستاره شامل رستوران با ظرفیت 200 نفر، کتابخانه، کافی‌نت، پله اضطراری، دستگاه فکس، فتوکپی، پرینتر، دستگاه واکس کفش و سیستم تهویه مطبوع در اتاق است.

روما.jpg

هتل روما تهران

از تازه سازترین هتل های ارزان قیمت تهران در مرکز شهر تهارن می‌تاون به هتل روما اشاره کرد. این هتل در خیابان مطهری قرار داشته و به مترو و یار وسائل حمل و نقل عمومی دسترسی مناسبی دارد. در هتل روما تهران امکان رزرو اتاق‌ها یک تخته و دو تخته را دارید. اتاق‌های دو تخته این هتل به صورت دو تخته برای یک نفر، دو تخته برای دو نفر و دو تخته vip هستند. در تمامی اتاق‌های این هتل امکانات رفاهی شامل سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، یخچال، سرویس روزانه، سیستم تهویه هوا، سیستم سرمایش و گرمایش مناسب، میز آرایش، سشوار و تلفن وجود دارند.

اتاق‌های هتل روما بسیار مدرن با طراحی دکوراسیون مدرن-مینیمال هستند که حس آرامش و امنیت را به مهمانان منتقل میکنند. با رزرو آنلاین هتل روما از سفرانه از صبحانه رایگان و خوشمزه هتل به همراه اینترنت پرسرعت داخل اتاق‌ها لذت ببرید. بر روی پشت بام هتل روما یک کافه روباز به صورت روف‌گاردن با ظرفیت 80 نفر است که در آن انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، چای دمی، غذاهای سبک، اسنک و سالاد در هوای آزاد سرو می‌شوند. این کافه از ساعت 11 صبح تا 3 شب امکان سرویس دهی را دارد.

برای رزو هتا روا و سایر هتل های خوب ارزان قیمت در تهارن به سایت سفرانه مراجعه کرده و یا با کارشناسان سفرانه تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن رزرو خود را انجام دهید.

2.jpg