اصفهان یکی از شهر‌هایی است که هر فردی تنها با یکبار سفر به آن شیفته‌اش خواهد شد. تمام اماکن تاریخی و دیدنی این شهر باعث شده تا با ورود به آن بخواهید برای چند شب هم که شده از زیبایی‌هایش لذت ببرد. اما برای ماندن در اصفهان نیازمند محلی برای اقامت خواهید بود. جایی که بتواند امکانات رفاهی شما را فراهم کرده و در نهایت به بهترین شکل ممکن به شما ارائه دهد. انتخاب شما از میان تعداد زیاد هتل و اقامتگاه در این شهر چیست؟

رزرو هتل‌های اصفهان

کافی است سری به فضای آنلاین زده و نام هتل‌های اصفهان را سرچ کنید تا با لیستی بلند از اسامی آن روبه‌رو شوید. در این میان آژانس‌هایی نیز نمایش داده خواهد شد که به شما امکان می‌دهند تا قبل از ورود به شهر، محل اقامتی خود را تعیین کنید. این آژانس‌های مسافرتی هم به‌صورت آنلاین و هم حضوری کار خود را انجام می‌دهند. می‌توانیم در این لیست به سرویس رزرو هتل اسنپ تریپ هم اشاره کنیم.

اگر در مورد هتل‌های اصفهان اطلاعات کافی را داشته باشید، انتخاب برایتان ساده خواهد بود؛ اما ما در اینجا به معرفی دو هتل پرطرف‌دار با امکاناتی فوق‌العاده پرداخته‌ایم که مطمئنا ساعات خوشی را برایتان رقم خواهد زد:

هتلی 3 ستاره در قلب اصفهان

هتل اصفهان

هتل اصفهان، به شما امکان اقامت در صدمتری رودخانه زاینده‌رود را می‌دهد. در سال 1356 بوده که این مکان تأسیس و پس از آن در سال 1392 مرمت آن صورت گرفت. اکنون به دلیل مسیر‌های رفت‌وآمد خوب و نزدیکی آن به اماکن دیدنی به یکی از بهترین و پرطرف‌دارترین هتل‌ها در اصفهان تبدیل شده است.

امکانات هتل

هتل اصفهان شامل 102 عدد اتاق است که هرکدام امکانات و تجهیزاتی مخصوص به خود را دارند. همچنین رستوران، نمازخانه، آسانسور، اینترنت در لابی، سالن کنفرانس برای همایش‌ها، حمام، آرایشگاه و ... نیز در آن دیده می‌شود.

اگر انتخاب شما اصفهان بوده و بخواهید از آنجا به اماکن تاریخی بروید، کار شما بسیار آسان است. چرا که فاصله آن از این اماکن مانند سی و سه پل، کلیسای وانک، پل مارنان، محله جلفا و رستوران شهرزاد کمتر از یک کیلومتر است. آدرس دقیق این هتل در خیابان مطهری، جنب بیمارستان شهید بهشتی و در کوچه بنفشه است.

هتل عباسی اصفهان، سفری به قاجاریه و صفویه

هتل عباسی اصفهان

برای پیشنهاد دومین اقامتگاه در اصفهان برای شما به سراغ هتل عباسی رفتیم. جایی که در نقطه‌نقطه آن اثری از هنر و معماری اصیل ایرانی را می‌بینید. این مکان ابتدا به دستور سلطان حسین صفوی ساخته شده و پس از آن در سال 1336 بود که به هتلی بسیار باشکوه و زیبا تبدیل شد.

برای رسیدن به هتل عباسی باید به چهارباغ عباسی اصفهان و پس از آن به خیابان آمادگاه بروید تا این مکان باشکوه را ببینید. هتلی 5 ستاره با امکاناتی بی‌نظیر که یکی از قدیمی‌ترین اماکن تاریخی در شهر اصفهان است. خانه عباسیان علاوه بر اینکه به‌عنوان یک اقامتگاه است، امکان بازدید از برخی مناطقش را به گردشگران می‌دهد. البته قسمت اقامت و گردشگری از هم جدا بوده و مزاحمتی را در زمان ماندن در آن برایتان ایجاد نخواهد کرد.

رزرو هتل عباسی اصفهان اسنپ تریپ با امکانات فوق‌العاده آن

در این هتل شاهد 225 اتاق خواهید بود که با متراژ‌های مختلف دورتادور حیاط قرار گرفته‌اند. همچنین یک حوض فیروزه‌ای رنگ نیز درست در وسط حیاط قرار گرفته که در کنار بافت قدیمی آن ظاهر زیبایی را ایجاد کرده است. در تمام مدت اقامت در این فضای باشکوه می‌توانید از حس و حال قاجاری آن بهره‌مند شوید. سبک معماری ترکیبی قاجار و صفوی باعث شده تا نسبت به دیگر هتل‌ها متمایز باشد.

از جمله امکاناتی که هتل عباسی در اختیار مسافران قرار داده می‌توانیم به رستوران، استخر، لابی، سالن ورزش، فضای سنتی، سونا و جکوزی، فروشگاه، اینترنت، غرفه‌ها و کافی‌شاپ اشاره کنیم که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

همچنین برای بازدید از میدان نقش‌جهان، بازار شهر اصفهان، عالی‌قاپو و چهل‌ستون نیازی به طی‌کردن مسیر‌های طولانی نخواهید داشت. سی و سه پل که اصلی‌ترین مکان برای بازدید در شهر اصفهان است نیز تنها سه دقیقه با هتل شما فاصله دارد. ازآنجایی‌که ظرفیت هتل عباسی بسیار زود تکمیل می‌شود، می‌توانید با استفاده از سرویس رزرو هتل عباسی اصفهان اسنپ تریپ، از ظرفیت باقی‌مانده آن قبل از شروع سفر مطلع شوید.

رزرو بلیط هتل در اصفهان به‌صورت حضوری یا اینترنتی

مطمئنا اگر همه کار‌های خود را قبل از ورود و اقامت به شهری که در نظر دارید، انجام دهید، خیالتان بابت ظرفیت و دریافت امکاناتی که در ذهنتان است، راحت خواهد بود. در اسنپ تریپ هر اطلاعاتی که در مورد هتل‎‌های اصفهان نیاز دارید به‌صورت آنلاین در اختیارتان قرار می‌گیرد. سپس می‌توانید با برآورد قیمتی که این هتل‌ها دارند و پس از آن مقایسه با بودجه و امکانات مورد نظرتان بهترین گزینه را از سرویس رزرو هتل اسنپ تریپ انتخاب کنید. در نظر داشته باید که هتل‌های باکیفیت مانند دو نمونه‌ای که در این مطلب به آن‌ها اشاره شد، به‌سرعت تکمیل ظرفیت شده و ممکن است در صورت عدم رزرو نتوانید در آنجا ساکن شوید. رزرو هتل عباسی اصفهان اسنپ تریپ و هتل اصفهان که در اینجا به آن‌ها اشاره شد به‌صورت اینترنتی امکان‌پذیر است.

سخن پایانی

در پایان این نکته را نیز اضافه کنیم که شهر‌های تاریخی مانند اصفهان با وجود تمام اماکن دیدنی که دارند، می‌توانند انتخاب خوبی برای روز‌های تعطیل و غیر تعطیل باشند. شما می‌توانید در فضای این شهر‌ها بگردید و از معماری و زیبایی‌هایش لذت ببرید. این لذت زمانی بیشتر خواهد شد که امکانات مورد نظرتان را با بالاترین کیفیت ممکن دریافت کنید. رزرو هتل اسنپ تریپ به شما کمک می‌کند تا قبل از سفر برنامه‌ریزی خوبی را در مورد این مکان داشته باشید.