کیش دارای تفریحات بسیاری است اما بیشتر تفریحات لاکچری و گران قیمت این جزیره زیبا، تفریحات آبی و ساحلی هستند. اگر شما عبارت گران ترین تفریحات را در گوگل جستجو کنید؛ اغلب تصاویر و گزینه های تفریحات ساحلی را خواهید دید.

کیش یکی از جزایری است که در آن امکانات تفریحی و رفاهی لوکس زیادی وجود دارد. آشنایی با گران ترین تفریحات کیش به شما این امکان را می دهد که در تمام طول سال به این جزیره زیبا سفر کنید و لحظاتی فراموش نشدنی را برای سفر خود رقم بزنید. زیرا در هر نقطه از این جزیره با تفریحات لوکس و هیجان انگیزی مواجه خواهید شد.

آشنایی با گران ترین تفریحات کیش

در اینجا تعدادی از تفریحات کیش که نسبت به سایر تفریحات قیمت بالاتری دارند معرفی شده است.

اجاره کشتی تفریحی در کیش

اجاره کشتی تفریحی

یکی از تفریحات مهیج و مجلل در کیش، اجاره کشتی تفریحی برای گردش در دریاهای نیلگون خلیج فارس است. یک کشتی فوق مدرن در این تفریح ​​گران قیمت و مجلل، منتظر کسانی است که می خواهند از بهترین و دیدنی ترین مناظر خلیج فارس دیدن کنند. کشتی های تفریحی کیش با توجه به کیفیت و تجهیزات به کشتی های 5 ستاره، 4 ستاره و 3 ستاره تقسیم می شوند.

ساعت اجاره کشتی های تفریحی کاملا در اختیار شما است و  شما می توانید این کشتی ها را به صورت ساعتی و یا روزانه اجاره کنید.

شما می توانید جشن ها و مراسم خود را با مهمانان دلخواه خود در این کشتی ها جشن بگیرید، هزینه رزرو این کشتی ها نسبتا زیاد است به طور مثال برای برگزاری جشن عروسی، اجاره کشتی معمولاً حدود 15 میلیون و یا ساعتی 3 میلیون تومان است و سایر هزینه های مربوط به موسیقی زنده، گل آرایی، شمع آرایی جدا می باشد.

پیشنهاد می کنیم مقاله لوکس ترین هتل های کیش رو از دست ندید.

اجاره لیموزین و ماشین لوکس در کیش

اجاره لیموزین و ماشین لوکس در کیش

جزیره کیش به عنوان منطقه آزاد تجاری به حساب می آید و شما می توانید هنگام قدم زدن در خیابان های کیش ، انواع خودروهای لوکس را تماشا کنید. برای تجربه یک سفر لاکچری به کیش، داشتن خودروی لوکس می تواند گزینه خوبی باشد.

بعد از اینکه تصمیم به اجاره خودرو در جزیره کیش گرفتید، نخستین کار اعتبار سنجی شرکت اجاره دهنده خودرو است به همین منظور باید مجوز رسمی شرکت را بررسی کنید و از سوابق، اعتبار پرسنل و قیمت مصوب انواع خودرو اطمینان حاصل کنید. با پرداخت ودیعه و گذاشتن چک می توانید خودروی لوکس مورد نظر خود را انتخاب کنید. قیمت چک بسته به ارزش خودروی اجاره ای متفاوت است مدت اجاره ۲۴ ساعت می باشد.

گران‌ترین خودروهایی که می توانید اجاره کنید، لامبورگینی رونتون، بنزهای کلاس C و E و رنجرو، مازراتی کواتروپورته هستند. شرایط اجاره خودرو کیش بسیار ساده است و مدارک مورد نیاز برای اجاره ماشین های لوکس، کارت شناسایی معتبر، اصل گواهینامه رانندگی، چک به مبلغ ارزش کل خودرو می باشد.

می خواهی بدونی چطوری میشه این تفریحات رو با تخفیف ویژه رزرو کرد؟ همین حالا به وب سایت کیش میزبان یک سر بزن.

پارک آبی کیش

پارک آبی کیش

پارک آبی کیش اولین مجموعه پارک آبی روباز در ایران محسوب می شود و امکانات و تجهیزات تفریحی مختلفی در آن وجود دارد. با قدم گذاشتن در پارک آبی کیش می توانید ساعت ها با تفریحات مختلف خود را سرگرم کنید. مساحت این مجموعه 56000 متر مربع است. با توجه به وجود امکانات تفریحی متنوع پارک آبی کیش، می توانید تفریحی خاطره انگیز باشد.

سرسره های پارک آبی کیش با استانداردهای اروپایی ساخته شده است. در پارک آبی کیش استخرها، سواحل، اتاق های ماساژ، رودخانه آرامش بخش، سرسره های آبی گوناگون، موج سواری و سقوط آزاد، استخر موج با انواع تفریحات سرگرم کننده دیگر وجود دارد که می توانید از آن ها لذت ببرید. حفظ امنیت و ایمنی برای پارک آبی بسیار مهم است،  بنابراین تمامی موارد امنیتی و ایمنی رعایت شده است.

بازی های پارک آبی کیش

بازی های آرام پارک آبی اوشن: استخر آبتین (مخصوص کودکان و نوجوانان)، استخر آبان(مخصوص جوانان و بزرگسالان)، استخر دینگو (به صورت پلکانی و دارای جکوزی)، استخر رابو مخصوص آرامش

بازی های هیجانی اوشن پارک کیش: آناکوندا یا مار بزرگ، دریاچه سونامی (موج ساحل و آسمان آبی)، دینگل یک سرسره آونگی (ایجاد موج های سونامی هر 10 دقیقه یکبار)، رالی راید 4 سرسره برای مسابقه با دیگران، موجاب

بازی های هیجان انگیز پارک آبی کیش: سرسره سقوط آزاد با ارتفاع 24 متری، پیچالوب یک سرسره سقوط آزاد با پیچ های هیجان انگیز با ارتفاع 24 متری

قیمت پارک آبی کیش برای بزرگسالان 675,800 تومان است.

غواصی vip در کیش

غواصی VIP در کیش

بدون شک یکی از تفریحات گران قیمت و پر هیجان کیش، غواصی vip است. با استفاده از لباس های خاص و گذراندن آموزش های اولیه می توانید دنیای درون دریا را ببینید. شما می توانید با غواصی در دریای خلیج فارس لاک پشت ها، انواع ماهی ها، ستاره های دریایی و مرجان ها را مشاهده کنید. شما حتی می توانید از این لحظات شگفت انگیز و دیدنی فیلمبرداری و عکاسی کنید، تا خاطراتتان را به ثبت برسانید.

قبل از غواصی vip یک دوره تئوری می گذرانید و کارشناسان آموزش های اولیه لازم را ارائه می دهند، قابل ذکر است قبل از تجربه غواصی در دریا ابتدا در استخر به شما تمرین داده می شود.

امکانات غواصی vip عبارتند از: ترانسفر دو طرفه رایگان، فیلم برداری و عکاسی رایگان، در اختیار داشتن تانک اکسیژن، آموزش رایگان، استفاده هم زمان خانم و آقا، مدت زمان بیشتر (45 دقیقه مفید)، امکان دریافت موس پیس شخصی، غواصی در عمق بیشتر است.

قیمت غواصی vip در دریای کیش ,000900 تومان است.

جایروکوپتر

یکی از تفریحات گرانقیمت کیش جایروکوپتر است. شما با پرواز جایروکوپتر می توانید از مناظر دیدنی و زیبای جزیره کیش مانند اسکله ها، برج ها و هتل های کیش دیدن کنید. حداکثر ارتفاعی که جایروکوپتر می تواند پرواز کند، 100 متر است. این هلی کوپتر با سرعتی بین 160 متر بر ساعت برفراز آسمان کیش پرواز می کند. جایروکوپتر با ظرفیت دونفره توسط یک خلبان بسیار خبره هدایت می شود. جایروکوپتر ساخته شده توسط کشور اسپانیا است و از امنیت بالایی برخوردار می باشد.

قیمت بلیط جایروکوپتر 741,200 تومان است.

تفریحات لوکس کیش مناسب چه کسانی است؟

انتخاب گران ترین تفریح ​​کیش به این افراد توصیه می شود:

  1. گردشگرانی که در سفرهای قبلی خود به جزیره کیشی تجربه تفریحات عادی را داشتند و تجربه مجدد این تفریحات برای آن ها لذتی ندارد.
  2. گردشگرانی که خواهان تفریحات خاص هستند و می خواهند تفریحات جدید و متفاوت داشته باشند اغلب گران ترین تفریحات را در کیش پیدا می کنند.
  3. گردشگرانی که می خواهند در فضایی خصوصی و VIP به دور از جمعیت تفریح ​​کنند.
  4. گردشگرانی بدون محدودیت بودجه، اغلب تفریحات گران تری را در کیش انتخاب می کنند.

کلام آخر

در این مطلب به معرفی گرانترین تفریحات کیش پرداختیم. تفریحات گرانقیمت و لوکس جزیره کیش نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. رانندگی با ماشین های لوکس، گشت و گذار در دریا با کشتی اختصاصی، آفرود سواری برروی شن های طلایی رنگ کویر کیش و..که باعث تجربه متفاوت افراد از تفریح می شود. اگر از نظر مسائل مالی و پرداخت هزینه های زیاد محدودیتی ندارید، تفریحات لوکس بسیاری در کیش وجود دارد. با مراجعه به سایت کیش میزبان با تفریحات کیش آشنا شوید. در این سایت با توجه به تخفیفات ویژه شما می توانید لوکس ترین تفریحات رو هم با قیمت مناسب تجربه کنید.