مشهد، یکی از شهرهای زیارتی و گردشگری در ایران به شمار می آید که به پشتوانه قرارگیری حرم امام رضا همه ساله افراد بسیار زیادی به این شهر مقدس رهسپار می شوند. حال سوال اینجاست که خود مشهدی ها به کدام شهرهای داخلی ایران سفر می کنند؟

 به همین جهت در این مقاله برآن شده ایم تا پیشنهادهای تور آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر به مشهدی هایی دهیم که قصد سفر به نقاط مختلف ایران را دارند و می خواهند با سفر کردن به سایر شهرهای گردشگری دیگر ایران، حسابی آب و هوای خود را عوض کنند.

پس اگر مشهدی هستید و قصد سفر به شهرهای مختلف داخلی با تور آژانس مسافرتی دارید؛ با ما همراه باشید.

 

تور داخلی از مشهد و مزایای سفر و مسافرت کردن

تور آژانس مسافرتی از مشهد به سایر شهرهای دیگر وجود دارد که مشهدی ها می توانند با تور داخلی از مشهد (https://faragasht.com/tour/domestic-tour-from-mashhad/) به هر یک از شهرهای مختلف ایران گشت و گذار ویژه با اسم تور ایرانگردی از مشهد داشته باشند.

به طور کلی سفر و مسافرت کردن می تواند روحیه هر فردی را ارتقاء بخشد و آن را از جو زندگی خشک و بی روح خود به ناگاه خارج کرده تا حال و هوای خود را حسابی دگرگون و متحول سازند. از طرفی دیگر انسان ها با سفر و مسافرت کردن به شهرهای مختلف، می توانند با آداب و رسوم اقوام مختلف، مکان های تفریحی و گردشگری آن ها، نوع برخورد و فرهنگ مردمان ساکن در آن شهر و دیار، تنوع آب و هوایی و... آشنا شوند.

مشهدی ها نیز می توانند از جو زندگی در مشهد برای چند صباحی هم که شده دل کنده، تا آب و هوای خود را عوض کرده و زیبایی های سایر شهرهای دیگر ایران زمین را نیز از نزدیک مشاهده نمایند.

 

تور شیراز از مشهد

یکی از گزینه های پیش روی مشهدی ها برای سفر با تورهای آژانس مسافرتی، سفر از مشهد به شیراز می باشد که تحت عنوان تور شیراز از مشهد با قطار در این سایت

https://faragasht.com/tour/shiraz-tour-from-mashhad-by-train/

آماده رزرو می باشد. البته از مشهد به شیراز را می شود با اتوبوس هم طی کرد که قیمت ارزان تری را دارد.

 

تنوع وجود مکان های دیدنی از جمله: حافظیه، سعدیه، باغ ارم، حمام وکیل، ارگ کریم خان، بازار وکیل، باغ دلگشا و... در کنار شاهچراغ به عنوان یکی از مکان های زیارتی موجود در شیراز با آب و هوای مختلف نسبت به مشهد، می تواند حسابی به کام مشهدی ها شیرین تمام شود.

 مکان هایی که مشهدی ها جزء با رهسپار شدن به شیراز نمی توانند به خوبی از وجود آن ها از نزدیک بهره مند شوند. بنابراین آن ها می توانند با دل سپردن به تور آژانس مسافرتی از شهر خود به شیراز، تجربه یک مسافرت بسیار شیرین و لذت بخش را در زندگی خود برای خانواده و دوستان خویش رقم بزنند که نظیر آن را هرگز در شهر و دیار خود ندیده اند.

بنابراین تور شیراز از مشهد با قطار یا اتوبوس یکی از پرطرفدارترین تور مسافرتی در بین مشهدی های عزیز می باشد.

 

تور بندرعباس از مشهد

بندرعباس، گزینه دیگری است که مشهدی ها می توانند به آن یک سفر متفاوت دیگر را تحت عنوان تور بندرعباس از مشهد با قطار یا هواپیما به همراه عزیزان و خانواده خویش تجربه کنند.

وجود عمارت کلاه فرنگی بندرعباس، قلعه فین، حمام گله داری، معبد هندوهای بندرعباس، پارک ساحلی سورو، چشمه آب گرم گنو در کنار آبشارها، موزه ها و سواحل مختلف در بندرعباس با آب و هوای خاص خود و وجود مردمان باصفا و خون گرم در بندرعباس باعث شده است که همه ساله سیل عظیمی از مشهدی ها با تور آژانس مسافرتی از مشهد به بندرعباس رهسپار شوند.

این سفر باعث می شود که از نزدیک بتوانند این مکان های گردشگری و نیز مکان های گردشگری بسیار متعدد دیگر را ببینند و از زیبایی های خلقت به خوبی بهره مند شوند. تور مشهد به بندرعباس یکی از جذاب ترین سفرهای ایرانگردی برای مشهدی ها شناخته شده است.

 

تور تبریز از مشهد

 تبریز از دیگر شهرهای بسیار زیبای ایران می باشد که مشهدی ها با استفاده از تور آژانس گردشگری به این شهر زیبا با وجود آثار بسیار زیاد گردشگری می توانند مسافرت کنند.

از جمله این مکان های گردشگری موجود در تبریز می توان به: ارگ تبریز، خانه مشروطه تبریز، عمارت شهرداری، بازار بزرگ تبریز که بسیار معروف است، ائل گلی، خانه پروین اعتصامی، خانه استاد شهریار به همراه بسیاری از مکان های دیگر اشاره کرد.

وجود هر یک از این مکان های گردشگری، هر گردشگری را در هر یک از نقاط مختلف این مرز و بوم در طی این سال ها به تبریز کشانده است که در این بین می توان به مشهدی ها اشاره کرد که با تور مسافرتی توانسته اند از مشهد به تبریز رهسپار شوند تا ضمن ارتقای روحیه خود بتوانند از نزدیک مکان هایی را با چشم خود ببینند که شاید تا پیش از این فقط تصویری را از آن دیده اند و یا شاید حتی هیچ گونه تصوری نسبت به آن نداشته اند.

حتما ضرب المثل « شنیدن کی بود مانند دیدن» را شنیده اید؛ تبریز را با وجود مکان های گردشگری بسیار زیادی که دارد؛ نمی توان تنها از روی عکس دید؛ بلکه باید به این شهر آمد و از نزدیک وارد هر یک از آن مکان ها شد و از وجود زیبایی های آن ها حسابی لذت برد.

بنابراین تور تبریز از مشهد زمینی را در سایت

https://faragasht.com/tour/tabriz-tour-from-mashhad-by-bus/

مشاهده کنید تا بتوانید از مشهد به تبریز با اتوبوس، قطار یا هواپیا در قالب تور گردشگری جذاب و فوق العاده سفر کنید.

 

رزرو بهترین تور ایرانگردی و داخلی از آژانس مسافرتی معتبر

در پایان جای دارد به این نکته اشاره شود که در صورتی که می خواهید از شهر خود مشهد مقدس به هر یک از شهرهای مختلف ایران سفر داشته باشید تا مکان های دیدنی و گردشگری موجود در آن ها را از نزدیک مشاهده کنید؛ می توانید درخواست رزرو تور مسافرتی را از آژانس هواپیمایی و مسافرتی فارا گشت به عنوان مجری اصلی و مستقیم تور داخلی یا ایرانگردی از مشهد (هوایی و زمینی) داشته باشید تا با توجه به تجربه و شناختی که نسبت به هر یک از شهرها با مکان های گردشگری موجود در آن ها دارند؛ شما را در این زمینه یاری کنند و یک سفر بسیار خاطره انگیز و شیرین را برای شما در زندگیتان رقم بزنند.

طبیعتا اگر شما با افرادی به سفر بروید که نسبت به جاده، آب و هوا، مکان های دیدنی و گردشگری و فاصله هر یک از آن ها و نیز سایر نکات دیگر آشنایی کاملی دارند؛ می تواند سفری لذت بخش را برای شما رقم بزنند تا دیگر بتوانید به صورت بهینه از وقت خود به خوبی استفاده کنید و در مدت زمانی کم بتوانید تمامی مکان های تفریحی موجود در آن شهر را با راهنمای تورهای آژانس مسافرتی مشاهده کنید و از وجود هر یک از آن ها حسابی غرق در لذت شوید.

 پس در صورتی که مشهدی هستید و می خواهید به شهرهای شیراز، بندرعباس، تبریز، چابهار، قشم، کیش، اصفهان، سرعین و... سفر کنید؛ بهتر است از همین الان، درخواست رزرو سفر خود را با تور آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر با قطار، اتوبوس و هواپیما و اقامت در بهترین هتل های داخلی مربوطه به ثبت برسانید.