ایران کشوری پهناور است که شهرهای باستانی زیادی را در دل خود جای داده است. علاوه بر این شهرها طبیعت بکر ایران نیز گاهی اوقات از چشم همگان دور می ماند. تمام مناطق ایران، زیباست. از شهرهای شلوغ و پر ترافیک مثل تهران تا روستاهای جنگلی. برخی از جزیره های جنوبی ایران جزء زیباترین جزایر مرجانی دنیا به حساب می آیند.
جزیرۀ کیش از زیباترین جزایر مرجانی خلیج فارس است. این جزیره یکی از توریستی ترین نقاط ایران است با چهارفصل. تفریحات آبی و ویلاهای استخردار، هوای گرم تابستان را در این جزیره لذت بخش میکند.
در سال های اخیر نیز نقاط گردشگری این جزیره بیشتر شده و این موضوع سبب شده که جزیرۀ کیش به یکی از بزرگ ترین قطب های گردشگری ایران تبدیل شود. این جزیره که در استان هرمزگان قرار دارد یکی از فعال ترین فرودگاه های ایران را داراست. در جزیره کیش زیبا، هتل های لوکس بسیاری وجود دارد که هر یک با توجه به موقعیت مکانی و امکاناتشان دارای محبوبیت خاصی برای گردشگران هستند . ما قصد داریم در این مطلب به معرفی هتل در کیش بپردازیم.


هتل شایان کیش

بزرگ ترین اسکله تفریحی در جزیره کیش، درست روبروی یکی از با سابقه ترین هتل های ۵ ستاره این جزیره هتل شایان کیش واقع شده است. 

هتل پنج ستاره شایان یکی از قدیمی ترین و اصلی ترین هتل های کیش است که در کنار یکی از بهترین مناطق جزیره کیش و در نزدیکی ساحل درخشان خلیج فارس قرار گرفته است. هتل شایان در ردیف هتل نزدیک دریا کیش، هتل نزدیک ساحل کیش و هتل نزدیک مراکز خرید کیش است.
اگر به دنبال جایی هستید که بتوانید چشم اندازی زیبا از دریای بی کران خلیج فارس را تماشا کنید و از آن لذت ببرید، هتل شایان با وجود 4 طبقه و چشم اندازی رو به این دریا بهترین گزینه است.
با انتخاب این هتل، علاوه بر دسترسی های خوبی که به بهترین مراکز خرید کیش از جمله پردیس، مریم و مرجان خواهید داشت، جاذبه های گردشگری کیش مانند کشتی یونانی، شهرزیرزمینی کاریز، ایستگاه دوچرخه سواری و کلوپ ورزشی آبی نیز به آسانی قابل دسترسی است. همچنین با بهره مند شدن از امکانات متنوع و خدمات با کیفیت هتل شایان کیش می توانید اقامتی به یاد ماندنی را در جزیره کیش تجربه کنید.

هتل پارسیان کیش

یکی از هتل های پر استقبال جزیره کیش که بارها مورد بازسازی قرار گرفته و کیفیت خود را حفظ کرده، هتل پارسیان کیش است که بدلیل نزدیکی به مراکز خرید، بهترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب برای افرادی ست که خرید از انگیزه های سفرشان است.

هتل پارسیان کیش را می توان از مراکز اقامتی  کیش با بهترین و ممتازترین موقعیت مکانی به شمار آورد. اگر خرید از انگیزه های سفرتان به کیش است این هتل بدلیل نزدیکی به مراکز خرید از بهترین گزینه ها برای شماست. هتل پارسیان جنب بازار زیتون و در نزدیکی مراکز معروف خرید و روبروی تالار شهر قرار گرفته است. از اینجا می توانید با صرف زمان کمی به بازارها و مراکز خرید شهر بروید و به دریا و اسکله تفریحی دسترسی داشته باشید.
محوطه هتل پارسیان کیش علاوه بر وسعت زیاد، طراحی های بسیار زیبایی را نیز دارد، جالب است بدانید که برخی از واحدهای اقامتی این هتل به صورت ویلایی و در محوطه هتل قرار گرفته است و حتی مهمانانی که با خودروی شخصی به جزیره کیش سفر می کنند می توانند به راحتی در محوطه این هتل خودروهای خود را پارک کنند.
هتل 3 ستاره پارسیان در ردیف هتل با قیمت مناسب در کیش است.

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش اقامتگاهی مجهز در جزیره زیبای کیش است. قرارگیری در نزدیکی مراکز خرید و اماکن تفریحی جزیره، موقعیتی استثنایی به این هتل داده است. هتل های خاص و مدرن در جزیره کیش کم نیستند اما به جرات می توان گفت که یکی از منحصر به فرد ترین هایشان هتل پارمیس کیش است. هتلی که طراحی بسیار خاص و شیکی دارد.
شما در هتل پارمیس می‌توانید انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را در رستوران‌های سنتی و رستوران خانه اسپاگتی امتحان کنید و اتومبیل‌های روز دنیا را سوار شوید و از امکانات آبی هتل مثل استخر، جکوزی و سونا به‌ صورت رایگان بهره‌مند شوید.  هتل پارمیس 5 ستاره از گزینه‌های مناسب اقامتی در جزیره کیش است که می‌تواند اقامتی به یادماندنی و دل‌چسب را برایتان بیافریند.
وجود کادری مجرب و حرفه ای در زمینه خدمات هتلداری یکی از مهم ترین ویژگی های هتل پارمیس کیش است و از آن مهم تر هم موقعیت مکانی خاص این هتل که در نزدیکی مهمترین مراکز خرید و بازارهای این جزیره قرار دارد. 
یکی دیگر از ویژگی های جذاب این هتل، وجود سوئیت های ویژه برای عروس و داماد های عزیزی است که برای ماه عسل به این جزیره زیبا سفر کرده و این هتل را انتخاب کرده اند.
در هتل شایان 2 پنت هاوس فوق العاده لوکس و 14 سوئیت و 152 اتاق با امکانات بسیار ویژه وجود دارد که شما عزیزان می توانید بنا بر نوع سلیقه و نیاز خود در پنت هاوس یا سوئیت هایش اقامت گزینید. البته بهتر است برای اقامت در پنت هاوس هایش از چند هفته قبل آن را رزرو نمایید.