به گزارش  724 پرس اگر بخواهیم درباره رویدادهای این روزهای سال صحبت کنیم مطمئنا جمعه سیاه مهمترین آن ها خواهد بود. با اینکه این حراجی در ایران چندان جدی گرفته نمی شود ولی در شهرهای زیادی در جهان یکی از فستیوال هایی است که عده زیادی منتظر آن هستند. در نتیجه در این مطلب قصد داریم تا درباره جمعه سیاه در دبی توضیحاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

بلک فرایدی دبی

برای عاشقان خرید که هیچ فرصتی را از دست نمی دهند، جمعه سیاه شبیه به یک بهشت خواهد بود! در نتیجه اگر دوست دارید تا از فروشگاه های لوکس دبی خرید کنید و هم زمان از تخفیف های فوق العاده نیز بهره مند گردید بهتر است تا برای رفتن به دبی و خرید تور دبی برنامه ریزی کنید.

 مفهوم بلک فرایدی یا جمعه سیاه

هنگامی که روز شکرگذاری به پایان می رسد و با آغاز روز جدید جمعه سیاه هم شروع می شود. این روز مخصوصا از آن جهت بسیار مهم است که برندهایی که در طول سال محصولات خود را با قیمت بالایی در بازار به فروش رسانده اند، در این روز تخفیف های بسیار خوبی ارائه می دهند که قند در دل مشتریان آب خواهد شد! با اینکه بلک فرایدی یک سنت آمریکایی است ولی با گذشت زمان در سرتاسر جهان جا افتاده است و امروزه در کشورهای زیادی برگزار می شود. دبی در نزدیکی ایران قرار دارد بنابرین فرصتی مناسب برای ایرانیان است تا آن ها بتوانند در این روز خریدهای خود را با تخفیف انجام دهند. مراکز خرید دبی در روز جمعه سیاه اکثر محصولات را با قیمت پایین در اختیار مشتریان قرار می دهند. با اینکه بنظر می رسد بلک فرایدی تنها یک روز است ولی باید گفت که در بعضی مراکز خرید تخفیف ها در همه ماه نوامبر اعمال می شود و در بعضی دیگر تنها در روزهای نزدیک به این رویداد فروشگاه ها تخفیف های خود را اعمال می کنند.

چه محصولاتی در جمعه سیاه دبی شامل تخفیف می شوند؟

با اینکه بلک فرایدی روزی است که می توانید در آن محصولات مختلفی را با تخفیف های ویژه خریداری کنید ولی عموم خریداران علاقه دارند تا در این روز محصولاتی را خریداری کنند که در طول سال به علت قیمت بالا قادر به خریداری از آن ها نیستند که همین امر موجب می شود وسایلی مانند لوازم الکترونیکی از همه محبوب تر باشند. با این حال وسایلی مانند لوازم بهداشتی، لباس، کنسول های بازی از سایر کالاهای پرطرفدار در این روز هستند. همین طور تعدادی از وب سایت هم وجود دارند که حراج آنلاین در اختیار خریداران قرار می دهند.

برای اینکه همه چیز درباره جمعه سیاه در دبی را بدانید باید بگوییم که این روز برای کسانی که پول های خود را ذخیره کرده اند تا بتوانند یک خرید خوب را انجام دهند زمانی بسیار مناسب خواهد بود. شما هم اگر قصد خرید دارید بهتر است این روز ویژه را از دست ندهید و خودتان را برای سفر به دبی با خرید بلیط ارزان دبی از سایت یابکس آماده کنید.

نکات قابل توجه درباره بلک فرایدی

برای موفقیت در امر خرید چندین مورد را برای شما فراهم کرده ایم که در ادامه آن ها را شرح می دهیم.

  • کسانی که به قصد خرید در جمعه سیاه عازم دبی هستند باید توجه داشته باشند که حتما صبح زود به مراکز خرید مراجعه کنند. علت این امر این است که عده زیادی چه از داخل دبی چه از خارج آن به همین قصد به دبی سفر کرده اند و در پشت فروشگاه ها تجمع می کنند بنابرین هرچه زودتر بروید با حجم شلوغی کمتری مواجه خواهید شد. 
  •  در این روز تعداد مردانی که قصد خرید دارند از تعداد خانم ها بیش تر است.
  • معمولا میزان تخفیف در جمعه سیاه دبی به 45 درصد می رسد. پس اگر مقداری شانس با شما همراه باشد می توانید در بهترین حالت کالاهای خود را تقریبا با نصف قیمت خریداری کنید.
  • خرید در جمعه سیاه، محدود به فروشگاه ها نمی شود بلکه در این روز رستوران ها و کافه ها هم تخفیف دارند. پس بعد از یک خرید هیجان انگیز می توانید غذای خود را با قیمت کمی در این مکان ها نوش جان کنید.
  • اگر هنگام گردش در این روز به پلیس برخوردید جای تعجب ندارد چون عده زیادی از پلیس های شهر در این روز در نزدیکی مراکز خرید قرار دارند تا احتمال دزدی کاهش یابد.

بهترین مراکز خرید دبی در بلک فرایدی

مراکز خریدی که در دبی هستند معروفیت بالایی در سرتاسر دنیا دارند، به همین دلیل است که سالانه گردشگران زیادی به قصد خرید در این مراکز به دبی سفر می کنند. مطمئنا شما هم اسم دبی مال را شنیده اید. این مرکز خرید دارای امکانات تفریحی بسیاری است. بنابرین یکی از بهترین فروشگاه هایی است که در دبی می تواند پاسخ گوی نیازهای شما برای خرید انواع وسایل الکترونیکی یا پوشاک باشد. اگر بخواهیم به چند مرکز خرید دیگر اشاره کنیم ابن بطوطه و دراگون مارت نیز برندهایی زیادی را در این موقع از سال با تخفیف در اختیار مشتریان قرار می دهند.

تجربه تخفیف های فوق العاده در دبی

با اینکه گفتیم می توان در دبی تا نصف قیمت از تخفیفات استفاده کرد ولی در روز بلک فرایدی تخفیفات به اوج خود می رسد. تعداد زیادی از افرادی که در دبی زندگی می کنند از علاقه خود به خرید در این روز سخن گفته اند. آمار افرادی که در بلک فرایدی دبی خرید می کنند تقریبا با آمار خریداران در آمریکا برابری می کند. همین طور افرادی هم هستند که به صورت قسطی در این روز به خرید می پردازند با این حال بیشتر خریداران بدون نیاز به قسط بندی خریدهای بزرگ خود را انجام می دهند!