بهترین تور بلغارستان و ورنا

 

بهترین تورهای بلغارستان و وارنا برای سفر شما

بلغارستان کشوری است که بیشتر ایرانیان چیزی به جز اسم پایتخت آن را نمی‌دانند. همان طور که ممکن است بدانید، اسم پایتخت این کشور «صوفیه» است و اکثر افراد این کشور را به خاطر کوهستان های فوق العاده و سواحل زیبای آن در کنار دریای سیاه می‌ شناسند. آیا می‌خواهید به بلغارستان سفر کنید؟ با تور مجازی ما در رابطه با این کشور زیبا همراه باشید و سپس در تور وارنا ثبت نام کنید. این شما و این تور بلغارستان که توسط آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر هر سال اجرا می شود.

 

جمهوری بلغارستان

جمهوری بلغارستان کشوری است که در جنوب شرقی اروپا و به شکل دقیق تر در شبه جزیره بالکان قرار گرفته است. این کشور به صورت رسمی در قرن هفتم میلادی تاسیس شد. این کشور بر سر راه مهم ترین مسیرهای تاریخ از شمال و شرق اروپا تا مدیترانه و از غرب و مرکز اروپا تا خاورمیانه واقع می‌باشد.

 این کشور به خاطر زیبایی های طبیعی در جهان معروف است و جالب است بدانید زیبای های طبیعی تنها چیزی نیست که دارد. بلکه فرهنگ غنی این کشور مجموعه ای از سنت های یونای، اسلاوی، عثمانی و ایرانی است که جاذبه فوق العاده ای برای بسیاری از گردشگران به شمار می‌آید.

 

بهترین تور بلغارستان


تور بلغارستان

اگرچه که دلایل زیادی برای سفر به بلغارستان وجود دارد، اما ما اینجا هستیم تا بهترین و قانع کننده ترین دلایل جهان را به شما بدهیم تا تور بلغارستان در سایت فارا گشت

https://faragasht.com/تور-بلغارستان/

را در لیست مسافرت های تور خارجی خود قرار دهید. با تور مجازی ما همراه باشید.

جاذبه های گردشگری بلغارستان

  • Belogradchik


یک شهر کوچک در شمال غربی بلغارستان است که نزدیکترین شهر به مرز صربستان است. این شهر مرزی دارای سنگ های منحصر به فرد و بناهای سنگی فوق العاده زیبا است. این شهر در تمام دنیا به قلعه سنگی زیبایی که در آن گنجانده شده معروف است. قلعه مورد نظر، کالتوز نام دارد. کالتوز توسط امپراطوری روم در قرن سوم میلادی ساخته شد و در طول سال ها از آن به عنوان قلعه دفاعی استفاده می‌شد. صبر کنید. قلعه سنگی تنها جاذبه گردشگری Belogradchik نیست. بلکه صخره سنگی خارق العاده ای به ارتفاع 200 متر نیز در آنجا وجود دارد که چشم انداز آن شبیه سازه شهاب سنگ معروف در یونان است. به علاوه غار ماگورا با نقاشی های باستانی که روی دیوارهای آن کشیده شده، از دیگر جاذبه های Belogradchik بلغارستان به شمار می‌رود.

  • صومعه ویلا

در این قسمت از تور بلغارستان، می‌خواهیم یکی از بزرگترین جاذبه های توریستی بلغارستان را به شما معرفی کنیم. صومعه ویلا به عنوان میراث جهانی یونسکو در 120 کیلومتری پایتخت قرار دارد. تاریخ تاسیس این بنا به قرن 14 میلادی برمی‌گردد. البته صومعه یکبار درگیر آتش سوزی شد و در قرن 19 مورد بازسازی قرار گرفت.

آنچه که درباره صومعه ریلا، جالب است، نقاشی های شگفت انگیزی است که روی دیوارهای آن رسم شده. این نقاشی های رنگارنگ و جذاب در سراسر جهان محبوب هستند. تازه داستان وقتی جالب تر می‌شود که به درون صومعه بروید.

در داخل مجموعه، کلیسای Nativity of the Virgin و برج Hrelja و موزه تاریخ، منتظر هستند تا از آنها بازدید کنید. هنگام بازدید از این مکان، نهایت احترام و ادب را رعایت کنید زیرا این مکان برای بومیان آنجا، مکان مقدسی به شمار می‌آید و در حال حاضر نیز با وجود 60 راهبه، کلیسای فعالی است.

  • کوهستان ریلا

اگرچه که زیبایی خیره کننده بلغارستان به خاطر وجود سواحل دریای سیاه است اما این کشور از کوهستان های فوق العاده ای نیز برخوردار است. کوهستان ریلا بلندترین رشته کوه در این کشور می‌باشد که در جنوب پایتخت قرار گرفته. ریلا به اندازه کافی معروف است زیرا ششمین رشته کوه مرتفع اروپا به شمار می‌آید. قسمت بزرگی از این منطقه، به عنوان پارک ملی پذیرای توریست های زیادی از سراسر جهان است.

  • Bansko

سوار ماشین شوید و تنها به مدت 2 ساعت رانندگی کنید تا به Bansko برسید. یا اینکه نه رانندگی لازم نیست. بهتر است با تور سفر کنید. آنها خود با بهترین وسایل حمل و نقل شما را از صوفیه به Bansko خواهند برد. این شهر، کاملا کوهستانی است و بیشتر ایام سال از برف و یخ پوشیده شده. در زمستان، امکانات فوق العاده برای انواع ورزش های زمستانی در آنجا وجود دارد. پس از اسکی می‌توانید خستگی خود را در رستوران ها و کافه های دنج و زیبای همان منطقه در کنید.
 به علاوه که از غذاهای فوق العاده خوشمزه لذت می‌برید. شراب بلغاری و غذاهای محلی این رستوران ها در جهان معروف است. اسکی تنها دلیل مشهور بودن Bansko نیست، بلکه جشنواره ها و فستیوال های زیادی در میدان قدیمی شهر برگذار می‌شود که خارق العاده است. از موسیقی جاز گرفته تا فستیوال های سالانه. نکته جالب این است که این همایش ها و لذتی که به شما می‌دهند، کاملا رایگان است.

 

تور گردشگری ورنا

 

تور وارنا

حیف است از تور وارنا فارا گشت حرفی نزنیم. بسیاری از توریست های بلغارستان، قسمت اعظم مسافرت خود به این کشور را صرف گذراندن وقت در وارنا می‌کنند. وارنا سومین شهر بزرگ بلغارستان است که از دلایل انتخاب آن توسط گردشگران می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • باغ ساحلی: باغ ساحلی وارنا یک اثر ملی است که از معماری زیبایی بهره مند است. در این مکان می‌توانید غذا بخورید، تفریح کنید، استراحت کنید و از کازینوهای آنجا لذت ببرید.
  • موزه‌ی Archaeological: این موزه باستان شناسی، آثار زیبایی را در خود جای داده است از جمله نمایشگاه طلای وارنا که مردم از سراسر جهان برای دیدن آن به بلغارستان می‌آیند.
  • صومعه‌ی Aladzha: این صومعه به علت قرار گرفتن در یک منطقه طبیعی حفاظت شده، درست در مجاورت ساحل، زیبا است و یک مقصد توریستی محسوب می‌شود.
  • کلیسای جامع وارنا: این کلیسا، گنبدهای مسی باشکوهی دارد که سبب شده عکس آن روی کارت های پستال چاپ شود. پنجره های بزرگ رنگ آمیزی شده آن و تزئینات داخلی حقیقتا خارق العاده است.
  • جنگل سنگی: جنگل سنگی یک پدیده عجیب در دل بیابان است. ارتفاع سنگ های موجود در آن گاهی به 7 متر هم می‌رسد و درباره سازنده آن شایعات زیادی وجود دارد.
  • حمام های رومی وارنا: قدمت حمام های رومی وارنا به سال 100 پس از میلاد برمی‌گردد. این آثار باستانی ارزش یکبار دیدن را دارد.
  • موزه‌ی Retro: موزه رترو که در گرند مال شهر واقع شده شامل تمام جنبه های زندگی قرن بیستم میلادی است.

 

تور فاراگشت


جمع بندی نهایی تورهای مسافرتی بلغارستان

موارد ذکر شده در بالا تنها چند مورد از جاذبه های توریستی شهر وارنا و کشور بلغارستان است. اگر می‌خواهید از زیبایی های بلغارستان و وارنا دیدن کنید، بهترین راه، سفر با تور مسافرتی است. بنابراین باید به یک آژانس مسافرتی و گردشگری مراجعه کنید.

از مزایای آژانس مسافرتی خوب دارای مجوز از سازمان گردشگری بودن است که در کنار تجربه اجرای تور در سالهای مختلف و مقصدهای گردشگری متفاوت بتواند به عنوان مجری اصلی تور به مسافران خدمت رسانی کند. رزرو تورهای فوق به صورت تلفنی و حضوری امکان پذیر است.

برای ورود به کشور بلغارستان شما نیاز دارید که ویزا داشته باشید. آژانس مسافرتی حرفه ای تمامی کارهای مربوط به ویزا را نیز برای شما انجام می دهد تا با خیال راحت سفر کنید و بدون دغدغه مسافرتی فراموش نشدنی را تجربه کنید.

در کنار آن باید عرض کنم تورها با گشت از جاهای دیدنی، اقامت در بهترین هتل ها از 3 ستاره تا 5 ستاره با خدمات منوی غذایی all , uall  ، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، بیمه مسافرتی و لیدر فارسی زبان و ارزان ترین قیمت در ایام عادی و عید (تورهای نوروزی) اجرا می شوند.

پیشنهاد می کنم برای رزرو تور بلغارستان یا تور وارنا آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر را انتخاب کنید. این آژانس چندین سال است که به اجرای این تور مشغول بوده و اکثریت رضایت مسافرین را همراه داشته است. پس با انتخاب بلغارستان و وارنا به این کشور زیبا سفر کنید تا بهترین لحظات را با آسودگی خاطر تجربه کنید.

منابع:

thecrazytourist.com

faragasht.com