هتل شایگان کیش

امکانات و خدمات هتل شایگان کیش

بسیاری از سرمایه‌گذاران برای افزایش آسایش گردشگران، مکا‌ن‌های تفریحی و اقامتی متعددی را در کیش ساخته‌اند که هتل‌ها بخشی از آن‌ها محسوب می‌شوند. هتل‌هایی از یک تا پنج ستاره در کیش ساخته شده که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. ما در این مطلب می‌خواهیم یکی از بهترین هتل‌های کیش را به شما معرفی کنیم؛ پس این مطلب را تا آخر بخوانید و با هتل شایگان آشنا شوید.

هتل شایگان

این هتل یکی از زیباترین هتل‌های کیش بوده و آماده میزبانی از گردشگرانی است که قصد بازدید از جزیره را دارند. این هتل وسیع سال 1382 در چهار طبقه و 130 واحد اقامتی افتتاح شد. اتاق‌های هتل شایگان امکانات فوق‌العاده‌ای را دراختیار گردشگران می‌گذارد تا آن‌ها بتوانند اقامتی خاطره‌انگیز را تجربه کنند. این مجموعه در موقعیت مکانی عالی واقع شده و دسترسی آسانی برای رسیدن به مهم‌ترین مراکز تفریحی جزیره برایتان فراهم می‌کند. همه این ویژگی‌ها به‌علاوه امکانات متعدد باعث شده که هتل پنج ستاره شایگان به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت تبدیل شود. سال 1396 برای این که سطح امکانات قابل ارائه به مهمانان افزایش پیدا کند، ساختمان این هتل را بازسازی کردند.

امکانات

طبیعی است که هتل‌های پنج ستاره امکانات فوق‌العاده‌ای داشته باشندلعاده. این هتل امکانات و خدمات متعددی را دراختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. از جمله امکانات موجود در اتاق‌های هتل شایگان کیش علی بابا می‌توانیم به لوازم بهداشتی، آب معدنی رایگان، ماهواره، مبل، آویز لباس، تلوزیون، روم سرویس، صبحانه، آباژور، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کمد، تلویزیون، مینی‌بار، صندوق امانات، سیستم اعلام و اطفا حریق، تهویه هوای مطبوع و... اشاره کنیم. این امکانات در اتاق‌های هتل قرار داده‌شده تا مهمانان بتوانند اقامتی خاطره‌انگیز را تجربه کنند.

برای این که سطح امکانات هتل شایگان افزایش پیدا کند، بخش‌هایی از فضای آن به مکان‌هایی مانند فضای سبز، پارک کودک، رستوران، لابی، پارکینگ، مرکز خرید، کافی‌شاپ، سفره‌خانه سنتی، رستوران بام، نمازخانه، سالن کنفرانس و بیزینس روم اختصاص داده شده است. شما با رفتن به لابی هتل می‌توانید به مکان‌ها و خدماتی مانند رستوران، تهیه بلیط، پذیرش، اتاق چمدان، کرایه اتومبیل، اینترنت، مبل، سرویس بهداشتی، آرایشگاه، نمازخانه، کافی‌شاپ، دستگاه‌های پرینتر، فکس و فتوکپی دسترسی داشته باشید.

امکانات هتل شایگان کیش

یکی‌دیگر از امکانات ویژه این هتل پنج ستاره سونا است. در هتل شایگان سونا بخار، خشک، آقایان و بانوان ساخته شده که مهمانان می‌توانند بدون پرداخت هزینه از آن‌ها استفاده کنند. همچنین هتل شایگان متخصص‌هایی را استخدام کرده که مهمانان را با روش‌های اصولی ماساژ دهند. برای این کار باید به سالن ماساژ هتل شایگان کیش بروید. رستوران این هتل 250 نفر ظرفیت داشته و در آن انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی، فست‌فود و دریایی سرو می‌شود.

خدمات

اگر در طول اقامتتان هوس کردید میان‌وعده‌ای خوش‌طعم میل کنید، نیازی نیست از هتل خارج شوید؛ فقط کافی است به کافی‌شاپ شایگان رفته و در آن عصرانه موردعلاقه خود را میل کنید. در این مکان انواع دسر و نوشیدنی سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند با پرداخت هزینه کم آن‌ها را نوش‌جان کنند.

سالن اجتماعات هتل شایگان یکی از بهترین مکان‌ها برای برگزاری کنفراس‌ها در کیش بوده و افراد زیادی در طول سال آن را انتخاب می‌کنند. این سالن با 180 نفر در طبقه چهارم واقع شده و سیستم صوتی، تصویری پیشرفته‌ای دارد که خیال شما را بابت همایش‌های مهم یا جلسات کاری راحت می‌کند.

اگر برای تجارت و گسترش کسب‌وکار به این جزیره سفر کرده‌اید و دنبال هتلی مجلل هستید که بیزینس روم هم داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم که شایگان را انتخاب کنید. این مجموعه یک بیزینس روم دارد که در طبقه چهارم ساختمان آن واقع شده و افراد زیادی جلسات خود را در آن برگزار می‌کنند.

با رفتن به رستوران بام این هتل می‌توانید شام‌ خاطره‌انگیزی را سرو کنید. در این مکان می‌توانید منظره‌ای تماشایی از جزیره و دریا را ببینید. حتی تصور غذاخوردن در چنین رستورانی هم آدم را به‌وجد می‌آورد. مهمانان هتل می‌توانند خودرو خود را بدون پرداخت هزینه در پارکینگ اختصاصی شایگان پارک کنند. این پارکینگ فضایی مناسب برای نگهداری از 10 خودرو دارد.

رستوران هتل شایگان

اتاق‌های هتل شایگان

 

این هتل چند نوع اتاق مختلف دارد که هرکدام از آن‌ها نسبت به شرایط و سلیقه‌های مختلف ساخته شده‌اند. اتاق‌های دو تخته در همه طبقه‌های هتل وجود دارد و این اتاق‌ها ارزان‌ترین واحدهای هتل شایگان محسوب می‌شوند. سوئیت یک خوابه این هتل حدود 40 متر مساحت دارد و در آن یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره تعبیه شده است.

ازجمله امکانات ویژه این واحدها می‌توان به جکوزی، ماهواره و روم سرویس اشاره کرد. زیباترین اتاق‌های هتل شایگان کیش، اتاق‌های ویلایی آن هستند. این اتاق‌ها در محوطه هتل ساخته شده و تماشای منظره‌ای منحصر‌به‌فرد را از جزیره برایتان فراهم می‌کند.

موقعیت مکانی

هتل شایگان کیش در یکی از بهترین خیابان‌های جزیره ساخته شده؛ بنابراین در مدت زمانی بسیار کوتاهی می‌توانید خودتان را به ساحل برسانید. این هتل به‌دلیل واقع‌شدن در موقعیت مکانی عالی، دسترسی آسانی برای رسیدن به مکان‌های مهم جزیره ایجاد می‌کند. شما با طی مسیری کوتاه می‌توانید به پارک دلفین، پارک مرجان‌ها، اسکله تفریحی، پاساژ پانیذ، پردیس 1 و 2 و... برسید.

ما در این مطلب یکی از مجلل‌ترین‌ هتل‌های کیش را به شما معرفی کردیم که در آن می‌توانید اقامتی خاطره‌انگیز داشته باشید. خوشحال می‌شویم که نظراتتان را درباره هتل شایگان با ما به‌اشتراک بگذارید.